اخبار

تصویر اصلی تبیلغاتی گلکسی نوت ۸ فاش شد

همانطور که چند روز پیش تصویری از گلکسی نوت ۸ مبنی بر ارسال دعوتنامه برای شرکت در مراسم رونمایی از این گوشی منتشر کرده بودیم، امروز نیز تصویری در شبکه های اجتماعی به دست رسیده که نشان می دهد تصویر تبلیغاتی اصلی گلکسی نوت ۸ باشد.
در واقع، این مدل یک نسخه بزرگ‌تر گلکسی اس ۸ پلاس به شمار می‌رود که نمایشگر بزرگ‌تری دارد و انحنای کمتری در طراحی آن به چشم می‌خورد. در این دعوت‌نامه، اشاره می‌شود که گلکسی نوت ۸ می‌تواند کارهای بزرگ‌تری به انجام برساند؛ شاید، به‌نوعی به قابلیت‌های قلم S-Pen گلکسی نوت ۸ اشاره شده است.
بر اساس آخرین اطلاعاتی که به دست آوردیم، گلکسی نوت ۸ با نمایشگر ۶.۳۳ اینچی سوپر امولد عرضه خواهد شد و رزولوشن نمایشگر آن مانند گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس، ۱۴۴۰ در ۲۹۶۰ پیکسل (+Quad HD) است. همچنین، نسبت ابعاد نمایشگر ۲ به ۱ خواهد بود.
این گوشی در دو مدل با پردازنده های اسنپدراگون ۸۳۵ و اکسینوز ۸۸۹۵ معرفی خواهد شد همچنین ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، از دیگر مشخصاتی است که برای پرچم‌دار جدید سامسونگ در نظر گرفته شده است؛ هم‏چنین، اسلات حافظه میکرو اس‌دی، ارتقاء فضای ذخیره‌‏سازی را در گلکسی نوت ۸ امکان‌پذیر خواهد کرد.
این گوشی اولین گوشی دو دوربینه سامسونگ (لنز دوتایی) است که هر دولنز ۱۲ مگاپیکسلی می باشند. لنز تله‌‏فوتو می‌تواند نزدیک به ۲ برابر بزرگ‌نمایی اپتیکال داشته باشد و لنز واید به قابلیت فوکوس خودکار موسوم به دوال پیکسل مجهز شده است. ثبت تصاویر سلفی در این گوشی به کمک یک سنسور ۸ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار امکان‏‌پذیر خواهد بود. در نهایت، باید اشاره کرد که یک باتری با ظرفیت ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت برای گلکسی نوت ۸ سامسونگ در نظر گرفته شده است که از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.
گلکسی نوت ۸ سامسونگ، ۲۳ آگوست (۱ شهریور) در رویداد اختصاصی سامسونگ موسوم به Unpaked معرفی خواهد شد و انتظار می‌‏رود که اواخر ماه سپتامبر عرضه شود. اگر گمانه‌زنی‌های پیشین در مورد این مدل صحت داشته باشند، پرچم‌دار جدید سامسونگ نزدیک به ۱۰۰۰ دلار قیمت خواهد داشت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا