اخبار

تصویر جدیدترین گوشی BlackBerry Mercury منتشر شد!

گوشی جدید BlackBerry
گوشی جدید BlackBerry

عکس هایی از گوشی جدید BlackBerry در اینترنت منتشر شد.

دو گوشی آخر بلک بری که هر دو دارای سیستم عامل Android بودند DTEK50  و DTEK60 نام داشتند. علت نام گذاری این مدل ها به خاطر نام برنامه ی BlackBerry DTEK Security اندروید که روی گوشی BlackBerry Priv ارائه شد، بوده است.
DTEK 50، نسخه اصلاح شده و تغییر مارک داده شده از Alcatel Idol4 بود. TEK60 بر اساس TCL 950، یک گوشی که توسط Alcatel TCL در ماه سپتامبر رونمایی شد، می باشد.

شایعه شده است که گوشی بعدی بلک بری که Black Berry Mercury  نام دارد، آخرین گوشی بلک بری است که دارای کیبرد فیزیکی میباشد.

تصویر جدید منتشر شده در سایت چینی Wibo، اگر تصویر واقعی گوشی جدید BlackBerry باشد، به شدت با گوشی BlackBerry Passport شباهت دارد.
گوشی جدید BlackBerry در مقایسه با مدل Passport کمتر شکل مربعی دارد و بیشتر شکل رایج گوشی های هوشمند رایج را دارد. البته کیبرد فیزیکی این مدل از مدل Passport  قرض گرفته شده! اگرچه که مشخص نیست این تصویر واقعی است یا خیر، اما نکته ای که مشخص است، وجود درخواست کیبرد فیزیکی توسط هواداران BlackBerry است. اما این طور که به نظر میرسه این کمپانی یگر قصد تولید گوشی با کیبرد فیزیکی را ندارد.
 

آنچه که ما تا کنون از سخت افزار راجع به گوشی جدید y BlackBerry Mercury میدانیم شامل:

یک صفحه نمایش ۴٫۵ اینچی با ۳: ۲ نسبت (با نسبت های BlackBerry آشنایی دارید! Passport 1:1)، یک پردازنده ۲٫۰GHz تراشهاسنپ دراگون کوالکام است. ۳GB حافظه RAM و ۳۲GB حافظه داخلی ذخیره سازی. دوربین جلو ۸MP، و احتمالا در پشت از دوربین ۱۸MP استفاده شده است.
آیا گوشی BlackBerry Mercury آخرین گوشی دارای کیبرد فیزیکی شرکت BlackBerry است؟
به زودی اطلاعات موثق تری راجع به گوشی BlackBerry Mercury در دسترس هواداران این گوشی قرار میگیرد. اگر شما هم از طرفداران گوشی هایBlackBerry به زودی اطلاعات جدید را برای شما در سایت موبایلستان قرار میدهیم.
 

  
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا