اخبار

تصویر جدید سامسونگ گلکسی سی ۱۰ با دوربین دوگانه

تصویر جدید سامسونگ سی ۱۰ با دوربین دوگانه
تا به این لحظه چندین رندر از گوشی گلکسی C10 انتشار یافته است که خبر از این می دهند این مدل اولین اسمارت‌فون کمپانی سامسونگ با دوربین دوگانه خواهد بود. البته پیش‌بینی می‌شود این دستگاه فقط محدود به یک بازار باشد، به خاطر همین شاید از نظر کاربران گوشی گلکسی نوت ۸ اولین مدل مجهز به دوربین دوگانه خواهد بود. به‌تازگی رندری از گلکسی C10 منتشر شده که این اسمارت‌فون را با یک دوربین دوگانه و در رنگ رزگلد به نمایش می‌گذارد.
با وجود اینکه در این تصویر نمای پشتی دستگاه به صورت کامل نشان داده نمی شود، اما همین مقدار کافی است تا متوجه شویم اسکنر اثر انگشت در این بخش قرار ندارد و به بخش جلویی و دکمه هوم منتقل شده است. مشخصات این گوشی هنوز به صورت رسمی اعلام نشده اما با توجه به گزارش ها می‌دانیم که گلکسی C10 از چیپست اسنپدارگون ۶۶۰ استفاده می‌کند. این چیپست ۸ هسته‌ای بوده و GPU به‌کار رفته در آن آدرنو ۵۱۲ است.
مدتی قبل اطلاعاتی از نسخه بزرگ‌تر این مدل با نام گلکسی C10 Plus منتشر شده است، هر دو مدل از دستیار صوتی بیکسبی پشتیبانی می‌کنند و برای دسترسی سریع‌تر به این دستیار دیجیتالی به یک دکمه اختصاصی مجهز شده‌اند.سی 10 با دوربین دوگانه
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا