اخبار تکنولوژی

تصویر رندر تبلت گلکسی Tab Active 5 سامسونگ لو رفت

سامسونگ در حال کار بر روی تبلت مقاوم جدید خود، گلکسی Tab Active 5 است. این دستگاه در چندین وب سایت دارای گواهی ظاهر شده و به این اشاره می‌کند که تقریباً برای عرضه آماده است.

اکنون، یک افشا جدید رندرهای آن را فاش کرده که نشان می‌دهد از جلو و عقب چگونه به نظر می‌رسد و مشخصات تبلت را روشن می‌سازد. Tab Active 5 به فرمول مقاوم و تست شده پایبند است. صفحه نمایش ۸ اینچی آن برای محافظت با قاب‌های ضخیم احاطه شده و دکمه‌های فیزیکی Menu، Back و Home در قسمت زیرین نمایشگر جلو وجود دارد که حتی با دستکش نیز باید کنترل قابل اعتمادی را ارائه دهد. نکته قابل توجه این است که نمایشگر آن به لمس حساس است و برای محافظت بیشتر با Corning Gorilla Glass 5 عرضه می‌شود.

عقب آن بافت دارد، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی را روی حلقه خودش قرار داده و با یک چراغ LED همراه است. تب اکتیو ۵ از آنجایی که دستگاهی مقاوم است، دارای گواهی دوام MIL-STD-810H، دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار بوده و به لطف قاب محافظ گنجانده شده خود، می‌تواند یک چرخش ۱.۲ متری را تحمل کند.

گلکسی Tab Active 5 در چند قدمی معرفی

گلکسی Tab Active 5

تب اکتیو ۵ از قلم S Pen نیز پشتیبانی می‌کند و از IP68 محافظت می‌کند تا با خود تبلت مطابقت داشته باشد. همچنین گفته می‌شود که سامسونگ حفاظت امنیتی Knox، تشخیص چهره یا اسکن اثر انگشت و امکان سفارشی‌سازی کلید قابل برنامه‌ریزی برای دسترسی سریع به برنامه‌ها یا عملکردهای پرکاربرد را ارائه می‌دهد. صدا احتمالاً توسط یک بلندگو با پشتیبانی از Dolby Atmos انجام می‌شود.

از نظر عملکرد، شایعه شده که این تبلت دارای تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ با حداکثر ۶ گیگابایت رم و ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا است. یک باتری ۵۰۵۰ میلی آمپرساعتی دستگاه را انرژی بخشیده و در کمال تعجب، گفته می‌شود که اندروید ۱۲ را دربرمی‌گیرد. گزینه‌های اتصال شامل ۵G، Wi-Fi 6، بلوتوث ۵.۳، NFC و اتصال GPS می‌شود.

سامسونگ هنوز هیچ اطلاعیه‌ای در مورد گلکسی تب اکتیو ۵ نداده، گزارش قبلی حاکی از آن بوده که این دستگاه می‌تواند در کنار گوشی مقاوم گلکسی XCover 7 در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ رونمایی شود. اطلاعات بیشتری در دست نیست و انتظار داریم بیشتر اطلاعات لو رفته به حقیقت تبدیل شود.


 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا