اخبار

تصویر نوکیا X در فضای مجازی منتشر شد

گوشی هوشمند نوکیا X بدون اطلاع قبلی در رویدادهای HMD Global ,و طی عکس های زنده دیده شده است. دستگاه دارای شماره مدل TA-1099 بوده و با نام نوکیا X نامگذاری می شود، دهمین سری از گوشی های منتشر شده توسط HMD Global خواهد بود.
امروزه تصاویر توسط Nokiamob (از طریق Baidu Nokibar) برداشته شده و تلفن همراه هوشمندی را نشان می دهد که روی یک میز گذاشته شده و احتمالا آسیایی است. در حالی که ما نمی توانیم منبع اطلاعات را تایید کنیم، به نظر می رسد این تصویر قانونی باشد و دستگاه در حال حاضر در چین به نمایش گاشته شود.

نوکیا X
تصویر نشان دهنده نوکیا X دارای یک صفحه نمایش بدون حاشیه با یک بریدگی در بالای صفحه (مانند آیفون X )، دوربین دوگانه عقب، و اسکنر اثر انگشت پشت گوشی است.
همچنین به نظر می رسد بدنه با شیشه و فلز ساخته شده باشد.

مطالب مرتبط:

 
تاریخ انتشار احتمالی، ۱۶ مه، ظاهرا بر روی تصویر زمینه دستگاه دیده می شود، که به طور تصادفی با انتشار جهانی OnePlus 6 همخوانی دارد.
این گوشی ممکن است در سایر مناطق جهان دقیقا به نام نوکیا X6 شناخته شود. این دستگاه قبلا با طراحی متفاوت در فضای مجازی دیده شده بود، اما ممکن است که اطلاعا رسیده نادرست باشند.
نوکیا X

تا زمانی که HMD Global این مساله را به طور رسمی اعلام نکند، ما در حدس و گمان خواهیم بود.
نوکیا X6 با یک صفحه نمایش ۵٫۸ اینچی با نسبت ابعاد ۱۹: ۹، چیپ ست Snapdragon 636 و ۶ گیگابایت رم معرفی خواهد شد. یک مدل با قیمت پایین، با چیپست MediaTek Helio P60 و ۴ گیگابایت رم، نیز ممکن است از این محصول ارائه شود.

 


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا