اخبار

تغییرات گسترده جدید در ورژن های آینده ی جیمیل

این روزها شرکت مایکروسافت برنامه های کاربردی خود را به روزرسانی کرده است که به اعتقاد بسیاری کارایی بالاتری را برای اپلیکیشن های خود منظور کرده است. حال آنکه گوگل نیز از این قافله دور نمانده است و با اشتراک گذاری بروزرسانی تازه اپلیکیشن های خود بهترین عملکرد را به نام این محصولات ثبت کرده است.
شرکت گوگل، طراح و تولید کننده اپلیکیشن های اندروید با بروزرسانی تازه جیمیل تحولی در کاربرد این نرم افزار ارائه داده است. این اپلیکیشن ارسال و دریافت ایمیل که در دونسخه دسکتاپ و اندروید قابل استفاده است با بروزرسانی اخیر خود، بسیاری از گزینه ها را عملا تغییر داده است.
این تغییرات که به اعتقاد کارشناسان تغییراتی بنیادی نام گرفته اند، سبک و فرم دریافت ایمیل را از حالت کلاسیک و قدیمی تر به سبک و سیاق تازه ای تغییر داده است که خواندن و ارسال و دریافت ایمیل را بسیار آسان تر از قبل کرده است. در نسخه قبلی این اپلیکیشن تفاوتی میان نسخه دسکتاپ و اپلیکیشن اندروید نبوده است که این خود کار را برای کاربران دشوار ساخته بود. شب گذشته شرکت گوگل با اعلام خبر بروزرسانی آخرین نسخه اپلیکیشن جیمیل، بسیاری از کاربران را شگفت زده ساخت. چرا که یکی از ویژگی های بارز در کاربرد این اپلیکیشن امکان فیکس سایز پیام ها با نمایشگر مخاطب می باشد. همچنین از دیگر تغییرات این اپلیکیشن ارسال و دریافت ایمیل می توان به تغییر و اضافه شدن گزینه های کاربردی برای ورق زدن صفحات ایمیل، زوم کردن و همچنین خواندن بسیار ساده تر اشاره کرد. نسخه دسکتاپ این اپلیکیشن نیز تغییراتی عمده داشته ، که یکی از بارزترین آن ها امکان خواندن آسان پیام ها با توجه به صفحه نمایشگر کاربران است.
این اپلیکیشن همچنین برای طراحان ایمیل نیز آپشن هایی را در نظر گرفته است که در توضیحات این اپلیکیشن در سایت ها به آن اشاره شده است. از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به تنظیمات دلخواه آن اشاره کرد که میزان اندازه، وضوح و همچنین نمایش ایمیل های دریافتی را طبق سلیقه و نظر کاربر در دستگاه های متفاوت شخصی سازی می کند.
این نسخه کاربردی از اپلیکیشن جیمیل که پیش بینی می شود تا هفته آینده برای عموم کاربران در دسترس باشد، تحسین بسیاری از کارشناسان و منتقدان را برانگیخته است.
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا