آموزش و ترفند

تلگرام و نحوه افزودن بیوگرافی به پروفایل

بیوگرافی تلگرام

تلگرام را بدون شک می‌توان یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای ارتباط جمعی در سراسر کشور محسوب کرد که با موفقیتی در خور توجه توانسته است راه خود را به تلفن‌های همراه هوشمند بسیاری از هم‌وطنان در گروه‌های مختلف سنی باز کند. یکی از ویژگی‌های جالب توجه این نرم‌افزار ارائه قابلیت‌های جدید و هیجان‌انگیز در به‌روزرسانی‌های اصلی خود است.

پس از معرفی کانال‌ها و تماس صوتی توسط این نرم‌افزار، این بار نوبت به معرفی ویژگی نوشتن بیوگرافی برای حساب‌های کاربری رسیده است. افراد می‌توانند با استفاده از این قابلیت توضیحی اندک درباره خود نوشته و بر روی حساب کاربری خود قرار دهند. به‌این‌ترتیب دیگر دوستان و کاربران تلگرامی با مراجعه به حساب کاربری این شخص و با خواندن بیوگرافی او می‌توانند آشنایی نه‌چندان عمیق از فرد به دست بیاورند.

برای نوشتن بیوگرافی برای حساب کاربری خود لازم است قدم‌به‌قدم مطابق مراحل زیر عمل کنید:

  1. تلگرام خود را به آخرین نسخه به‌روز کنید. شما می‌توانید این کار را از طریق پلی استور و یا نرم‌افزارهای مشابهی به مانند بازار انجام دهید.
  2. وارد تلگرام شوید و بر روی آیکون سه خط افقی موجود در سمت چپ نرم فراز کلیک کنید.
  3. با انجام قدم قبلی منویی باز می‌شود که باید در آن گزینه setting را انتخاب کنید.
  4. در اینجا بخش Info را مشاهده خواهید کرد که می‌بایست گزینه Bio را از میان زیرمجموعه‌های آن را انتخاب کنید.
  5. صفحه جدیدی با امکان تایپ متن برای شما باز می‌شود که می‌توانید در آن چندخطی درباره خود تایپ کنید. (هر شخصی که پروفایل شما را باز می‌کند این متن را مشاهده خواهد کرد.)
  6. پس از اتمام نوشتن بیوگرافی خود (که نباید از ۷۰ کلمه تجاوز کند) بر روی نشانه تیک موجود در بالا و سمت راست صفحه کلیک کنید تا تغییرات انجام شده بر روی حساب کاربری شما اعمال شوند.

شایان ذکر است که هرگاه بخواهید بیوگرافی خود را تغییر دهید تنها کافی است که گزینه‌های ۲ تا ۶ راه کار ارائه شده در این مقاله را تکرار کنید. همچنین می‌توانید از بخش ایموجی‌ها نیز برای تعریف بیوگرافی خود در این بخش استفاده کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا