اخبار

توئیتر استیکر ها را برای استفاده بر روی عکس برای مشترکین خود عرضه کرد

در ماه فوریه سال ۲۰۱۴ اپلیکیشن پیام رسان شرکت بلک بری یا همان BBM شروع به عرضه ی استیکر ها برای استفاده در پیام ها کرد. در حالی که این شرکت اولین شرکت عرضه کننده ی این قابلیت نبود اما همچنان فروش بسته های استیکر یکی از راه های کمک به درآمد این اپلیکیشن است. آخرین شبکه ی اجتماعی که قابلیت ارسال استیکر در پیام را برای کاربران خود عرضه کرده است توئیتر است. کاربران می توانند در میان تعداد بسیاری از این استیکر ها گشت بزنند و هر کدام را که دوست دارند انتخاب کنند و در بالای تصاویر خود آن را قرار دهند. استیکر ها قابلیت تغییر اندازه و چرخش را دارند تا بتوان آن ها را بهتر با تصاویر جفت و جور کرد.
در حالی که توئیتر از اپلیکیشن خود برای اعلام عرضه ی این قابلیت استفاده کرده انتظار این باز خورد ها را از توئیت کاربران نداشت. یک سری شکایات مبنی بر اینکه این شبکه اجتماعی هنوز به چیزی که اوایل امسال مبنی بر شمارش نکردن تعداد هشتگ ها، تصاویر و ویدئو ها در محدودیت ۱۴۰ کاراکتری خود هنگام ارسال یک توئیت عمل نکرده است. به عبارت دیگر مشترکین توئیتر به این شرکت اعلام کردند به جای توسعه ی قابلیت استیکر، این شرکت باید بر روی توسعه ی سرویس های توئیتر تمرکز کند.
هر چند به نظر می رسد این قابلیت ناشی از سیاست های مالی توئیتر باشد تا از این طریق به افزایش درآمد های خود منجر شود. نرم افزار ژاپنی لاین بسته های استیکر را با قیمت ها ۱ یا ۲ دلار می فروشد و این کار درآمد ۲۷۰ میلیون دلاری در سال را برای این شرکت رقم می زند. از زمانی که شرکت توئیتر به یک کمپانی عمومی تبدیل شده است، این شرکت موظف است تا هر سه ماه یک بار ایده هایی را که بر روی آن ها کار می کنند را برای عموم توضیح دهند. به این معنا که اگر توئیتر به اندازه ی کافی جسور باشد می تواند رکورد فروش استیکر را در سه ماهه ی مالی خود بشکند.
 

منبع:PhoneArena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا