اخبار

توئیتر محدودیت کاراکتر های پیام را حذف کرد

درست در زمان صحیح، مورد انتظار ترین اعلام توئیتر امروز رنگ واقعیت به خود گرفت. از امروز دیگر محدودیت کاراکتری برای توئیت های متنی، ویدئو ها، عکس ها و رای گیری ها وجود ندارد و می توان به تعداد کاراکتر دلخواه نوشت.
در حالی که این قابلیت برای همگی کاربران در امروز فعال می شود، گروه کوچکی از کاربران احتمال دارد که بفهمند در زمانی که به یک توئیت جواب می دهند نشان name@ در آغاز جمله بر روی تعداد کلمات باقی مانده تاثیری نداشه باشد. (البته فعلا نا معلوم است که شما قادر خواهد بود تا به اضافه کردن نام کاربری زمانی که یک توئیت طولانی را می نویسید، هستید یا نه.) به عنوان بخشی از اجرای آزمایشی، توئیتر در حال آزمایش راهی برای خلاص شدن از شر قرارداد “@” است تا زمانی که توئیت هایی که با username@ شروع می شوند به جای داشتن رفتاری شبیه یک پاسخ، برای همگی افراد مخابره شوند.
اگر شما از طریق یکی از برنامه های رسمی توئیتر در حال استفاده از این سرویس هستید، نام های کربری که شما به آن اه پاسخ می دهید، به جای قرار گرفتن در بدنه ی توئیت شما، در سر تیتر پنجره ی نوشتن شما ظاهر خواهند شد. بنابراین اگر شما از یک برنامه ی تاریخ گذشته استفاده می کنید، توئیتر گفته است که ممکن است برای مدت زمانی توئیت ها کمی عجیب و غریب به نظر برسند. در آخر هنوز درباره ی شایعاتی که منتشر شده اند مبنی بر این که به کاربران اجازه داده خواهد شد تا فایل های بزرگ تکست را ضمیمه کنند و یا ابزار های ضد ترول، هیچگونه صحبتی نشده است و توئیتر فعلا این شایعات را تائید و یا تکذیب نکرده است.
 
منبع: Engadget
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا