اخبار

تولید انبوه آیفون ۸ مجددا متوقف شد

به نظر می رسد که تولید آیفون ۸ به دو شاخه تقسیم شود، یکی با صفحه نمایش LCD و دیگری با صفحه نمایش OLED. این موضوع شرکت اپل را بر آن داشته است تا تولید آیفون ۸ را یک ماه عقب بیندازد.
تا جایی که ما بررسی کرده ایم، آن قدر شایعات پیرامون تامین قطعات آیفون ۸ زیاد است که خود اپل نیز هنوز مطمئن نیز دارد به کدام سو حرکت می کند.از سوی دیگر شنیده می شود که سنسور اثرانگشت Touch ID روی تأخیر در عرضه آیفون ۸ اثرگذار بوده است و اپل، هم‏چنان در رابطه با جای‌گیری سنسور اثرانگشت آیفون جدید خود، تردید دارد.
شرکت سامسونگ تنها تأمین‌کننده پنل اولد برای آیفون ۸ محسوب می‌‏شود و تنها تعداد کمی پنل نمایشگر را برای آیفون پرچم‎دار جدید اپل تولید کرده است زیرا از تمامی ظرفیت ممکن برای تولید پنل‌های اولد استفاده نمی‌شود. به همین جهت، تأخیر در عرضه آیفون ۸ محتمل به‎نظر می‎رسد.
البته باز هم با توجه به این که اگر حتی آیفون ۸ را در ماه شهریور نبینیم، باید منتظر آیفون ۷ SE باشیم. اپل، امسال در مجموع سه آیفون جدید معرفی خواهد کرد که دو مدل به عنوان نسخه ارتقا یافته آیفون‌های ۲۰۱۶ راهی بازار می‎شود و البته، جنس بدنه آن‏ها به دلیل پشتیبانی از قابلیت شارژ بی‏‌سیم تغییر یافته است؛ آیفون‌‏های LCD جدید اپل با بدنه‌‏ای از جنس شیشه عرضه خواهند شد و البته طراحی آن‌ها مشابه با نسل گذشته است.
نمایشگر صفحه آیفون ۸ نیز به گونه ای است که تنها ۵٫۱۵ اینچ آن قابل دسترسی است، رزولوشن بخش اصلی نمایشگر نیز براساس شایعات، ۲۴۳۶ در ۱۱۲۵ پیکسل گزارش شده است. آیفون پرچم‌‏دار جدید اپل، هم‏چنین با سیستم تشخیص چهره عرضه می‏‌شود که در دو آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس، وجود ندارد. هرچند، فعلاً مشخص نیست که سنسور اثرانگشت Touch ID به همراه آیفون ۸ معرفی می‏‌شود یا اپل، سیستم تشخیص چهره را با آن جایگزین خواهد کرد. این تغییرات، باعث خواهد شد تا قیمت پایه آیفون نزدیک به ۱۰۰۰ دلار باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا