اخبار

تکنولوژی های صوتی ال جی V30 در هیچ گوشی دیگری یافت نمی شود

در جدیدترین خبر رسیده از شرکت ال جی، ادعا شده که تکنولوژی های صوتی به کار رفته در ال جی V30 آنقدر وسیع است که در هیچ گوشی هوشمند دیگری حتی پرچمداران نسل جدید دیگر برندها نیز یافت نخواهد شد.
در اولین نگاه متوجه می شویم که ال جی V30 دارای تکنولوژی hi-Fi Quad DAC است. به لطف قرارداد همکاری بین ال‌جی و کمپانی کالیفرنیایی ESS Technology، مبدل  Advanced Hi-Fi Quad DAC قابلیت‌های جذابی مثل فیلترهای دیجیتالی و Sound Presets را به گوشی ال جی وی ۳۰ اضافه کرده است. این یعنی اکنون در وی ۳۰ قرار است شاهد صدایی واضح‌تر و با کیفیت‌تر – حتی هنگام استفاده از هدفون‌های عادی – باشیم.
UK-based MQA Ltd یکی از تکنولوژی هایی است که باعث می شود صدای فراگیر این گوشی را در هیچ گوشی دیگری نتوانید تجربه کنید. علاوه بر این موضوع، با توجه به این‌که گیرنده صوتی آن می‌تواند در آن واحد در نقش میکروفون هم ظاهر شود، ال جی وی ۳۰ توانایی ضبط صداهایی با کیفیت بالا را دارد. طبق گفته‌های ال‌جی، گوشی وی ۳۰ می تواند دامنه گسترده‌ای از صداها – از زمزمه گرفته تا رعد برق دوردست‌ها – را با کیفیت بالا و بدون هیچ‌گونه نویزی ضبط نماید.
با ادامه همکاری ال جی و B&O Play باید منتظر باشیم تا ببینیم چه اتفاقاتی در خلال توسعه دیگر گوشی های ال جی به وجود خواهد آمد. B&O Play همان کمپانی‌ای است که صداهای مختلف گوشی وی ۳۰ را به خوبی تنظیم کرده است. همچنین گفتنی است که همچون گوشی ال‌جی وی ۲۰، گوشی جدید این کمپانی نیز در جعبه خود دارای ایرفون‌های با کیفیت B&O Play خواهد بود.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا