اخبار تکنولوژی

انتشار اطلاعاتی از گوشی هوآوی Nova 12 Ultra

هواوی در حال توسعه گوشی‌های هوشمند مختلفی است و در این بین باید به خانواده P70 و سری نوا ۱۲ اشاره کرد. در حالی که این سری دو مدل پرو و استاندارد داشته، به گفته افشاگر صنعت Digital Chat Station یک مدل دیگر با نام هوآوی Nova 12 Ultra در راه است.

به گفته افشاگر، هوآوی Nova 12 Ultra دارای صفحه نمایش OLED با دو بریدگی کوچک برای دوربین‌های جلو است. شایعه شده که این سیستم دوربین دوگانه شامل یک سنسور قدرتمند ۶۰ مگاپیکسلی و همچنین یک لنز زوم ۲ برابری برای گرفتن عکس‌های نزدیک است. در قسمت عقب، انتظار می‌رود این گوشی دارای بدنه شیشه‌ای فوق سرامیکی و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور بزرگ ۱/۱.۵۵ اینچی و پشتیبانی از دیافراگم متغیر باشد. اطلاعات مربوط به سنسورهای دوربین همراه هنوز در دست نیست.

به همین ترتیب، گفته می‌شود که Nova 12 Ultra از چیپست Kirin 9000 استفاده می‌کند، همان چیپست که در سری پرچم‌داران میت ۶۰ هوآوی به تازگی عرضه شده است. جالب اینجاست که این افشا همچنین از پشتیبانی ارتباط ماهواره‌ای دو طرفه پشتیبانی می‌کند که به گوشی اجازه می‌دهد در مناطق دورافتاده‌ای که پوشش آنتن در دسترس نیست، متصل بماند.

هوآوی Nova 12 Ultra با طراحی حرفه ای

در حالی که این افشا در مورد ظرفیت باتری محفوظ مانده، شایعات حاکی از آن است که از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند. جزئیات مربوط به رم و قابلیت ذخیره‌سازی Nova 12 Ultra در حال حاضر نامشخص است. انتظار می‌رود ۱۲ Ultra مدل پریمیوم سری Nova 12 باشد که گفته می‌شود حداقل سه دستگاه دیگر را شامل می‌شود: Nova 12 Lite، Nova 12 و Nova 12 Pro.

هوآوی تاریخ معرفی سری Nova 12 را به طور رسمی تایید نکرده، اما بر اساس آخرین اطلاعات فاش شده، می‌توان انتظار داشت که در این ماه شاهد عرضه آن‌ها باشیم. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا برند چینی محصول جدید خود را معرفی کند. سری نوا ۱۲ مدل‌های میان رده و قدرتمندی هستند که می‌توانند نظر هر فردی را به خود جلب کنند.

سری نوا ۱۲ سه مدل داشته که باید به نسخه استاندارد، پرو و اولترا اشاره کرد. اطلاعات کافی نیست و باید منتظر اخبار موثق و دقیق باقی ماند. احتمالا بیشتر اطلاعات به حقیقت تبدیل شود. پیدا نیست کدام مدل چه ویژگی دقیقی دارد.


 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا