اخبار

ثبت چندین عکس‌ شگفت‌انگیز با تلفن همراه هوشمند

ثبت چندین عکس‌ شگفت‌انگیز با تلفن همراه هوشمند تلفن همراه هوشمند 

بسیاری از ما دوربین تلفن‌های همراه هوشمند خود را به‌عنوان یک دوربین جانبی مورد استفاده قرار می‌دهیم و چندان بر روی کیفیت عکس‌های گرفته شده توسط آن‌ها حساب باز نمی‌کنیم. بااین‌حال بگذارید با شما روراست باشیم، اگر عکس‌های گرفته شده توسط تلفن همراه هوشمند شما به‌صورت حرفه‌ای کار درنمی‌آیند، بیشترین ایراد به خود شما و نحوه عکس‌برداری شما وارد است و چنین مشکلی کمترین ارتباط را با دوربین دستگاه شما دارد.

در طی هفته گذشته گیدو گوتیرز رویز، عکاس تازه‌کار کانادایی-اسپانیایی با استفاده از تلفن همراه هوشمند گوگل نکسوس ۵ خود تصاویر بسیار زیبا با زوایایی خیره کننده را از مشهورترین مناطق توریستی شهر لندن به ثبت رساند. او در طی گزارشی اعلام کرد که تمامی عکس‌هایش را توسط دوربین تلفن همراه خود به ثبت رسانده است.

او دراین‌باره بیان کرد:« همه عکس‌های من ۱۰۰ درصد با استفاده از تلفن همراه و بدون هیچ حقه یا فتوشاپ گرفته شده‌اند. من تنها در صورت نیاز از ابزارهایی که در اینستاگرام وجود دارند برای ویرایش این تصاویر استفاده کردم.»

عکس

این عکاس اینستاگرامی با قرار دادن این مجموعه عکس‌های (که خود آن‌ها را دنیاهای موازی پنهان نامیده است) در صفحه اینستاگرام خود، موفق شده است تا به‌صورت کلی نزدیک به ۳۰ هزار کاربر را از سراسر دنیا به صفحه خود جذب کند.

این عکاس تازه‌کار در ادامه بیان کرد که:« من دوست دارم که با دیگران تصاویری را به اشتراک بگذارم که برای عکس‌برداری از آن‌ها نیاز به دوربین‌های گران‌قیمت نداشته‌ام. همچنین علاقه دارم که اهمیت چشم‌اندازها را اثبات کنم.»

عکس

این امر نشان می‌دهد که برای برداشت یک عکس‌ شگفت‌انگیز، نیازی به داشتن یک دوربین ماورایی ندارید بلکه باید بتوانید درک درستی از ساختار نور و رنگ‌بندی محیطی داشته باشید تا بتوانید نتیجه نهایی عکاسی خود را به یک اثر ویژه بدل نمایید. با نگاهی به عکس‌های این فرد که تعدادی از آن‌ها در میان متن این خبر به نمایش درآمده‌اند می‌توانید به کیفیت بالای هنر عکاسی او با یک دوربین معمولی پی ببرید.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا