اخبار

جبرا Elite 25e را در IFA 2017 معرفی کرد

جبرا امروز در خلال نمایشگاه IFA 2017 از هدفون های گردنی Elite 25e با شارژ دهی ۱۸ ساعته رونمایی کرد.
افزون بر عمر باتری بسیار قابل توجهی که هدفون Elite 25e ارائه می‌دهد، باید اشاره کنیم که این محصول از گواهی آی‌پی ۵۴ نیز بهره می‌برد و این یعنی در برابر نفوذ آب مقاوم است. این دستگاه امکان اتصال به هشت دستگاه بلوتوثی دیگر را دارد. همچنین امکان استفاده از دو اتصال بلوتوثی همزمان با این هدفون‌ها فراهم است؛ این یعنی شما به‌راحتی و بدون نیاز به انجام مراحل مختلف می‌توانید بین حالت گوش دادن به موسیقی و پاسخ دادن به یک تماس تلفنی صوتی، جابه‌جا شوید. علاوه بر این روی هدفون Elite 25e یک دکمه‌ی فیزیکی اختصاصی برای کنترل صدا تعبیه شده که با یک‌بار لمس آن می‌توانید به دستیار صوتی گوگل اسیستنت یا اپل سیری دسترسی یابید. تمام این ویژگی‌ها بدین منظور طراحی شده‌اند تا کاربر بتواند تا جایی که امکان دارد از نگه‌ داشتن گوشی هوشمند در دستان خود، دور بماند.
این هدفون دارای خاصیت ایرودینامیک است که به راحتی حالت گردن و گوش را حفظ می کند و به اجزا بدن آسیب نمی رساند همچنین وزن آن ۴۸ گرم است تا کاربر در هنگام استفاده احساس ناراحتی نداشته باشد. قیمت در نظر گرفته شده برای هدفون‌ Elite 25e کمپانی جبرا معادل ۷۹.۹۹ دلار است و به همین دلیل می‌توان گفت که محصول مورد بحث در این دسته‌بندی، ارزان‌ترین گزینه‌ی موجود نیست، اما شما با پرداخت این مبلغ از قابلیت‌های مختلفی بهره‌مند خواهید شد که مهم‌ترین آن عمرباتری بسیار خوب Elite 25e است. در واقع اکثر کاربران با هر بار شارژ هدفون نامبرده می‌توانند تا چند روز با آن کار کنند.
جبرا این مدل را با قیمتی پایین تر از دیگر هدفون های خود عرضه کرده است. افزون بر آنچه گفته شد، مشخصات فنی و طراحی هدفون جدید مورد بحث با هدفون‌های گردنی هالو اسمارت کمپانی جبرا که قبلا به بازار عرضه‌ شده‌، تقریبا یکسان است. هدفون هالو اسمارت هم‌اکنون با قیمتی ارزان‌تر نسبت به Elite 25e در دسترس مشتریان قرار دارد و قابلیت‌هایی مشابه با این هدفون جدید را به کاربران ارائه می‌دهد. علاوه بر این عمر باتری هالو اسمارت معادل ۱۷ ساعت است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا