اخبار تکنولوژی

جزئیات جدیدی از گوشی آیکیو Neo 9 Pro لو رفت

iQOO قرار است گوشی هوشمند آیکیو Neo 9 Pro را در ۲۲ فوریه عرضه کند. در حالی که هنوز چند هفته تا معرفی رسمی باقی مانده، برند فرعی Vivo جزئیات کلیدی دستگاه را به اشتراک گذاشته است.

این گوشی هوشمند در حال حاضر ماه گذشته در چین عرضه شده و انتظار می‌رود نسخه هندی آن با همان مشخصات عرضه شود. اکنون، iQOO پیکربندی‌های رم و فضای ذخیره‌سازی و جزئیات دوربین اصلی محصول آینده را فاش کرده است.

iQOO تأیید کرده که Neo 9 Pro در دو پیکربندی رم و حافظه داخلی یعنی ۸ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت و ۱۲ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت در دسترس خواهد بود. نوع بالاتر به امتیاز قابل توجه ۱.۹ میلیون امتیاز در نتایج بنچمارک AnTuTu دست می‌یابد. علاوه بر این، برند فرعی Vivo همچنین فاش کرد که این تلفن هوشمند دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX920 است که در ویوو X100 نیز یافت می‌شود.

پیش از این تایید شده بود که Neo 9 Pro به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز خواهد شد. همچنین دارای یک تراشه مستقل Q1 برای تجربه بهتر بازی است. این دستگاه از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و MEMC پشتیبانی می‌کند. مدل آینده همان طراحی مدل چینی خواهد داشت. این گوشی در رنگ‌های قرمز آتشین و سیاه عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود آیکیو Neo 9 Pro با OnePlus 12R که اخیراً معرفی شد، رقابت کند. می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این برند جزئیات بیشتری را قبل از مراسم معرفی به اشتراک بگذارد. برای یادآوری، نسخه چینی از یک باتری ۵۱۶۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی برخوردار است. دارای سیستم دفع حرارت سه بعدی و نمایشگر OLED با وضوح ۱.۵K هم است.

آیکیو Neo 9 Pro با مشخصات بزرگ

ویوو یک شرکت فناوری چند ملیتی چینی است که طراحی کننده، توسعه دهنده و تولیدکننده گوشی‌های هوشمند، لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند، نرم‌افزار و خدمات آنلاین است. این شرکت در سال ۲۰۰۹ در دونگوان، گوانگدونگ تأسیس شد. ویوو در حال حاضر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در جهان است و در بازارهای بسیاری از جمله چین، هند، اندونزی و برزیل حضور دارد. این شرکت به دلیل تمرکز خود بر طراحی، عملکرد و قیمت‌های مقرون به صرفه شناخته شده است.

ویوو همچنین یک بازیگر مهم در بازار لوازم جانبی گوشی هوشمند است و محصولاتی مانند شارژرهای سریع، کیس‌های گوشی هوشمند و هدفون‌ها را تولید می‌کند.
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا