اخبار

جزییات رونمای از اچ تی سی یو ۱۲ پلاس مشخص شد

مشخصات قیمت و زمان عرضه آخرین و جدیدترین گوشی هوشمند اچ تی سی، یعنی اچ تی سی یو ۱۲ پلاس که می تواند تیر آخر این شرکت تایوانی باشد، به تازگی فاش شده است.

به احتمال زیاد اچ تی سی در سال ۲۰۱۸ تنها از یک گوشی پرچم دار رونمایی خواهد کرد و آن هم اچ تی سی یو ۱۲ پلاس است. هرچند که طی ۲ یا ۳ سال گذشته شرکت اچ تی سی با افت وحشتناکی روبرو بوده اما امکان دارد که این گوشی تیر آخر اچ تی سی باشد. علاوه بر این طی ماه‌های پیش رو نیز شاهد عرضه آن به بازار خواهیم بود.
طبق ادعای برخی از رسانه های تایوان، این گوشی پرچم دار اچ تی سی در ماه های اردیبهشت یا خرداد رونمایی خواهد شد. از آن جهت اچ تی سی این زمان را انتخاب کرده تا از رقابت با گوشی های پرچمدار سامسونگ، شیائومی و اوپو در امان بماند.
نمایشگر ۶ اینچی، تراشه اسنپدراگون ۸۴۵،‌ رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی، سخت افزار مجهز شده روی اچ تی سی یو ۱۲ پلاس خواهد بوذ. همچنین انرژی مورد نیاز این گوشی توسط یک باتری ۳۴۲۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین شده و از دوربین دوگانه پشتی ۱۲ + ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین دوگانه سلفی ۸ + ۸ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.
به احتمال بسیار زیاد اندروید اوریو ۸٫۱ سیستم عامل این گوشی باشد، رابط کاربری این گوشی Edge Sense UI است که به کاربران اجازه می‌دهد از ژست‌های حرکتی مختلفی نظیر لمس حاشیه‌های نمایشگر به منظور دسترسی به دوربین، فیس بوک و یا سایر اپلیکیشن‌ها استفاده کنند. از دیگر ابعاد بهبود پیدا کرده این گوشی باید به قیمت آن اشاره کرد که ظاهرا اچ تی سی قصد دارد برای متوقف کردن ضررهای مالی سالیان اخیر خود، پرچمدار مدرن و قدرتمند سال ۲۰۱۸ خود را با قیمتی به مراتب کمتر از رقبا روانه بازار کند.
 


بیشتر بخوانید:

گوشی اچ تی سی یو ۱۲ لایف با صفحه نمایش همچون آیفون ایکس

اچ تی سی U۱۲+ با قیمتی رقابتی عرضه می‌شود

اچ تی سی یو ۱۲ پلاس تنها گوشی بالارده اچ تی سی در سال جدید میلادی خواهد بود

اطلاعات کامل در رابطه با اچ تی سی U۱۲

تلفن همراه هوشمند مقرون‌به‌صرفه اچ تی سی در راه است

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا