اخبار

جشن پایان سال ایسر در هتل اسپیناس پالاس

گردهمایی سالانه ایسر در روز پنج‏ شنبه ششم اسفند ماه ۹۴ در محل هتل اسپیناس پالاس برگزار شد. در این گردهمایی مدیران ارشد شرکت FDC، شرکت سازگارارقام و شماری از فعالان بازار آی تی و خبرنگاران این حوزه حضور داشتند.
 

۲۰۱۶۰۲۲۵_۱۱۲۹۵۸

 
در آغاز مراسم، جناب آقای دکتر سیف و سرکار خانم مهندس رجبی پور ضمن خیر مقدم، از همکاری عالی و پیوسته فعالان بازار در زمینه فروش محصولات ایسر ابراز خوشنودی کردند و گارانتی سازگار را پشتوانه‏ای بزرگ برای محصولات ایسر در ایران دانستند. در ادامه ی سخنرانی، آمار و وضعیت کلی برند های مطرح IT مورد بررسی قرار گرفت. سپس آقای جورج، اختصاصاَ درباره جایگاه فعلی برند ایسر در دنیا سخن گفت و اعلام کرد که در هر ۲ ثانیه یک محصول از برند ایسر در جهان به فروش می‏رسد. طبق اظهارات او در حال حاضر ایسر چهارمین برند پرفروش کامپیوتر در جهان و سومین برند پرفروش نوت‏بوک در خاورمیانه و اروپا می‏باشد.
 

۲۰۱۶۰۲۲۵_۱۱۵۷۵۳

 
 
از محصولات ایسر، تبلت و نوت بوک گیمینگ Predator در کنار نوت‏بوک‏های V3 ، Black edition و شاسی جدید نوت‏بوک E5 در رنگ‏‏‏های متنوع به همراه مشخصات فنی آنها در سالن به نمایش گذاشته شده بود که مدیران کالاهای نوت‏بوک و تبلت سازگار در طی مراسم به معرفی و بررسی دقیق تر این محصولات پرداختند. در این گردهمایی از فروشندگان برتر ایسر در سال ۹۴ تقدیر ویژه به عمل آمد و با انجام قرعه کشی به حاضرین، جوایزی نفیسی اهدا گردید.
 

۲۰۱۶۰۲۲۵_۱۴۳۱۵۴

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا