اخبار

حافظه مجازی رایگان مایکروسافت پولی شد

نوامبر گذشته شرکت مایکروسافت اعلام کرد حافظه مجازی رایگان ۱۵ گیگابایتی مبتنی بر سرویس OneDrive را محدود می‌کند و در کنار آن کاربرانی که ۱۵ گیگابایت حافظه رایگان برای ذخیره‌سازی عکس‌های خود در اختیار می‌گرفتند هم این فرصت را از دست خواهند داد.

مایکروسافت امروز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که این حافظه مجازی برای تمام کاربران کنونی و جدید سرویس OneDrive کاهش میابد و بر اساس آن افراد فقط می‌توانند از حافظه مجازی ۵ گیگابایتی به صورت رایگان بهره‌مند شوند.
بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، مایکروسافت از هم‌اکنون کاهش حافظه مجازی در سرویس OneDrive را آغاز کرده است و هم‌اکنون افرادی که ۱۵ گیگابایت حافظه معمولی و ۱۵ گیگابایت حافظه مخصوص ذخیره‌سازی عکس را در اختیار گرفته بودند، با محدودیت‌هایی مواجه شده‌اند.
 
microsoft OneDrive (2)
 
شرکت مایکروسافت چندی پیش برای گروهی از کاربران این حافظه مجازی رایگان را محدود کرده بود و فقط ۷ گیگابایت در اختیار کاربران خود می‌گذاشت. ولی هم‌اکنون ۲ گیگابایت دیگر هم از آن کاسته است تا در مجموع فقط ۵ گیگابایت حافظه مجازی رایگان در اختیار کاربران مایکروسافت قرار گیرد و مابقی حافظه مجازی به صورت پولی ارایه شود.
 
منبع : موبنا

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا