اخبار

دوربینی شگفت‌انگیز بر روی ال‌جی جی ۶

دوربینی شگفت‌انگیز بر روی ال‌جی جی ۶

ال‌جی

سری جی از محصولات شرکت ال‌جی همواره به داشتن دوربین‌هایی با کیفیت بالا مشهور بوده‌اند و به نظر می‌رسد که نسل بعدی از این سری نیز از این قانون تبعیت خواهد نمود. این غول کره‌ای روزبه‌روز جزئیات بیشتری را درباره پرچم‌دار آینده خود یعنی تلفن همراه هوشمند ال‌جی جی ۶ اعلام می‌کند. آخرین اخبار منتشر شده از این تلفن همراه نیز از وجود دو دوربین زاویه باز در پشت و جلو این گوشی خبر می‌دهند.

دوربین‌های زاویه باز ال‌جی جی ۶ که هرکدام کیفیتی ۱۳ مگاپیکسلی دارند به نحوی بر روی این گوشی سوار شده‌اند که از بدنه سیاه و براق آن بیرون نزنند. این نوع طراحی به کاربر اجازه می‌دهد تا به عکس‌برداری ۳۶۰ درجه پانوراما بپردازند. دوربین جلویی این گوشی نیز میدان دید ۱۰۰ درجه‌ای داشته اما دو دوربین پشت این دستگاه زاویه‌ای برابر با ۱۲۵ درجه دارند.

علاوه بر این دوربین‌های یادشده به کاربران اجازه می‌دهد تا عکس‌هایی را با فرمت ۱:۱ به ثبت برسانند. این فرمت به‌شدت در نرم‌افزارهای ارتباطی مانند اینستاگرام محبوب هستند. البته کاربران می‌توانند با استفاده از این نوآوری از در کنار هم قرار دادن ۲ الی ۱۰۰ عکس در یک فایل، فایل‌هایی با فرمت GIF بسازند.

زمان پیش‌بینی‌شده برای رونمایی رسمی از این تلفن همراه هوشمند ال‌جی جی ۶، کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۱۷ میلادی خواهد بود. جالب است که شرکت ال‌جی در اطلاعاتی که درباره این محصول ارائه نموده است، به برجسته نبودن دوربین اشاره ویژه‌ای کرده است که این امر توسط گروهی از کاربران، طعنه‌ای غیرمستقیم به آیفون ۷ اپل و برجسته بودن دوربین آن نسبت به بدنه دستگاه ارزیابی شده است.

به‌این‌ترتیب و با توجه به اخبار منتشر شده در زمینه دوربین‌های ویژه شرکت‌های دیگری مانند اوپو، به نظر می‌رسد که کنگره جهانی امسال برای دوستداران تلفن‌های همراه مجهز به دوربین‌های نیرومند، بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود.

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا