اخبار

دوربین بی‌سیم حرفه ای برای آیفون

دوربین بی‌سیم حرفه ای برای آیفون

دوربین Depstech WiFi Borescope Inspection را می‌توان به‌عنوان یکی از جالب‌ترین لوازم جانبی‌ای که تاکنون برای تلفن‌های همراه هوشمند عرضه‌شده است در نظر گرفت که البته با استقبال بسیاری خوبی مواجه شده و هزاران نفر از کاربران تلفن‌های همراه هوشمند در سراسر جهان این وسیله جانبی را خریداری کرده و از آن استفاده کرده‌اند. این وسیله جانبی به نحوی طراحی‌شده است که می‌تواند تلفن‌های همراه هوشمند آیفون و اندروید را به‌صورت بیسیم به هم متصل کرده و به‌تمامی بخش‌هایی که حتی تصور نمی‌کنید هم وارد شود. تلفن همراه هوشمند شما با استفاده از این وسیله جانبی می‌تواند جایی که تلفن‌های دیگر قادر به مشاهده آن نیستند را ببیند. هم‌اکنون این سازه فوق‌العاده هوشمندانه در طی طرحی تخفیفی بسیار شگفت‌انگیز آمازون تنها باقیمت ۳۰ دلار برای کاربران عرضه‌شده است.
این دوربین جانبی برخلاف دیگر دوربین‌های اندروسکوپ در بازار، نه‌تنها با دستگاه‌های اندروید (نسخه بالاتر از ۲٫۳) کار می‌کند بلکه با سیستم‌عامل آیفون یعنی IOS نیز همگام می‌شود. این وسیله جانبی برای کاربران آیفون  مناسب خواهد بود که به دنبال کارهایی با مضمون تجسس و تفتیش هستند. این دوربین بدون استفاده از هیچ‌گونه آداپتور یا کابلی می‌تواند به‌راحتی با استفاده از امواج وای فای به تلفن همراه شما متصل شود. تنها چیزی که پس از خریداری این دوربین نیاز دارید دانلود و نصب نرم‌افزار WIFI VIEW” بر روی دستگاهتان است.
به‌کارگیری فناوری منحصربه‌فرد ال ای دی آبی به همراه شش عدد لامپ ال ای دی قابل تنظیم بر روی این دوربین می‌تواند کیفیت تصاویر ثبت‌شده و نیز شفافیت آن‌ها را در شرایط نور کم بالا ببرد. علاوه بر این، هنر دوربین ۱۲۰۰ پیکسلی تجربه‌ای خارق‌العاده از تصویربرداری رنج نزدیک اچ‌دی با فرمت format و نیز تصاویری را فرمت JPG را به شما عرضه می‌دارد.
تجهیز این اندروسکوپ به کابلی ۱۱٫۵ فوتی و نیز ضد آب بودن آن موجب می‌شود که به‌کارگیری این سازه در هر شرایط آب و هوایی میسر باشد. علاوه بر این، کابل بسیار محکم این دستگاه می‌تواند به‌راحتی تاشده و با حفظ شکل خود به محیط‌های بسیار زیادی نفوذ کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا