اخبار

دوربین گلکسی اس ۹ توسط سونی ساخته شده است

دوربین گلکسی اس ۹ توسط سونی ساخته شده است. هر چند که دوربین همه گوشی های سامسونگ از سنسور های سونی بهره نمی برند. اما دوربین استثنایی گلکسی اس ۹ از سنسور IMX سونی ساخته و طراحی شده است.
پس از کالبدشکافی دوربین گلکسی اس ۹ توسط Techinsight مشخص شده که سنسور IMX345 سونی در آن قرار گرفته است.
در گوشی های گلکسی اس ۹ و پلکسی اس ۹ پلاس دو سنسور مجزا برای دو نسخه مختلف ساخته شده که می توان به IMX345 و S5K2L3  اشاره کرد هر دوی آن‌ها دارای ویژگی‌های یکسانی هستند، به طوری که توانایی گشودگی دریچه دیافراگم متغیر و یا فیلم برداری سوپر اسلوموشن با نرخ ۹۶۰ فریم بر ثانیه منحصر به برخی نسخه‌های این دو گوشی نبوده و همگی به آن‌ها مجهز هستند.
سنسور سونی موجود در دوربین گلکسی اس ۹ شباهت بسیار زیادی به IMX400 گوشی سونی اکسپریا ایکس زد اس دارد. اما سنسور S5K2L3 که در بخش تولید رسانه‌های نیمه هادی سامسونگ ساخته می‌شود، مدلی توسعه یافته از سنسور S5K2L2 است که سال گذشته شاهد به کار رفتن آن در گلکسی اس ۸، گلکسی اس ۸ پلاس و گلکسی نوت ۸ بودیم.

مطالب مرتبط:

تست باتری و پردازنده galaxy s۹ plus

گلکسی اس ۹ با پردازنده اگزینوس باتری ضعیف تری نسبت به اسنپدراگون دارد

مجهز شدن گلکسی اس ۱۰ سامسونگ به تشخیص چهره سه بعدی

در کنار سنسور IMX، سنسور S5K2L3 می تواند فیلمبرداری با نرخ فریم بالا و همچنین نویز گیری مناسب انجام دهد. در IMX345 نیز ساختار مشابهی پیاده شده است، به همین دلیل انتظار داریم کیفیت تصاویر ثبت شده توسط هر دو سنسور یکسان باشد
دوربین گلکسی اس 9البته برای کاربران این که چه سنسوری در دوربین گوشی گلکسی اس ۹ به کار رفته باشد، مهم نیست و مهمتر از همه کیفیت تصاویر ثبت شده و کارایی دوربین در صحنه های خاص است.
سامسونگ به عنوان پرفروش‌ترین گوشی‌ساز دنیا، اگرچه به عنوان یکی از اصلی‌ترین تامین‌کنندگان قطعات برای سایر گوشی‌سازان نیز به شمار می‌رود، اما در تامین برخی بخش‌های پرچمداران خود گهگاه با مشکل مواجه می‌شود. پرچمداران سری S جزو پرفروش‌ترین گوشی های بازار بوده و تامین برخی قطعه‌ها برای میلیون‌ها دستگاه، نیاز به کمک گرفتن از شرکت‌های بزرگی همچون سونی را مطرح می‌کند.
 


بیشتر بخوانید:

جشنواره فروش گلکسی S۹ و S۹+ به همراه هدایای خاص

همه گوشی های سامسونگ از اردیبهشت به طرح رجیستری می پیوندند

Gear S۳ و بهبود نرم افزاری باتری

نگاهی به روند طراحی و ساخت گوشی گلکسی S۹ سامسونگ‎

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا