اخبار تکنولوژی

دو گوشی ویوو S Flip و V Flip در راهند

بازار گوشی‌های هوشمند تاشو در حال حاضر برخی از دستگاه‌های هیجان‌انگیز جدید را معرفی می‌کند. Flip و Fold در حال حاضر فاکتورهای شکلی پرطرفدار در بازار تاشو هستند. چندین OEM روی این عوامل شکلی کار می‌کنند تا سهمی از بازار را به خود اختصاص دهند. به عنوان مثال، سامسونگ گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ را معرفی کرد، موتورولا ریزر ۴۰ و ریزر ۴۰ اولترا را معرفی نمود، اوپو با Find N Flip اولین محصول را ارائه داد، و ویوو با X Fold 2 و Vivo در بازار حضور دارد. حال به نظر رسیده سازنده چینی گوشی‌های هوشمند در حال کار روی چند گوشی تاشو جدید به نام ویوو S Flip و V Flip است.

علامت تجاری هر دو گوشی هوشمند در EUIPO اروپا رویت شده است. هر دو دستگاه احتمالاً می‌توانند دارای یک فرم فاکتور Flip باشند، اما ما حتی نمی‌توانیم فرم فاکتور تاشو را نیز انکار کنیم. این شرکت به‌تازگی برای علامت تجاری S Flip و V Flip در اتحادیه اروپا ثبت علامت کرد. این یک علامت تجاری برای “گوشی‌های همراه، تلفن‌های هوشمند، تلفن‌های هوشمند تاشو – تلفن‌های هوشمند با صفحه نمایش تاشو” توصیف شده است.

ویوو S Flip تاشو جدید چینی ها

جزئیات دیگری در مورد این گوشی هوشمند جدید رویت نشده است اما انتظار داریم در چند روز آینده اطلاعات بیشتری در مورد گوشی‌های هوشمند ارائه شود. ویوو اخیرا X Flip را معرفی کرده که اکنون در بازار چین به فروش می‌رسد. این گوشی هوشمند دارای یک نمایشگر بیرونی امولد ۲ اینچی در  است و وضوح ۶۸۲×۴۲۲ پیکسل و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز را ارائه می‌دهد.

صفحه نمایش اصلی داخلی دارای سایز ۶.۷ اینچی بوده و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح تصویر ۲۵۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را ارائه می‌دهد. این دستگاه دارای تراشه اسنپدراگون ۸+ نسل ۱، حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و یک نوع حافظه داخلی ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایتی است. دوربین عقب زایس با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و لنز اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی همراه است. یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در داخل نمایشگر تعبیه شد. این گوشی هوشمند دارای باتری ۴۴۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۴ واتی هم است.

در این بین، Vivo همچنین X Fold 2 را معرفی کرد که دارای یک دوربین سه‌گانه عقب و پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 است. جزئیات بیشتری در کار نبوده و باید منتظر ماند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا