اخبار

رابط کاربری گلکسی واچ سامسونگ بروزرسانی شد

 ساعت هوشمند سامسونگ بروزرسانی شد. در این بروزرسانی رابط کاربری  One UIبه ساعت اضافه شد. همیشه به هنگام بروزرسانی جدیدترین نرم افزارها و سخت افزارها معرفی شده و محصولات قدیمی به دست فراموشی سپرده می شوند و همین باعث می شود که کاربران برای خرید محصولات جدید شور و اشتیاق داشته و دوست داشته باشند که از جدیدترین محصولات استفاده کنند.

البته غول کره ای موبایل، سامسونگ تصمیم گرفته که این سیاست را در پیش نگیرد و همچنان محصولات قدیمی خود را بروزرسانی کرده و کاربران این محصولات بتوانند همانند گذشته از آن ها استفاده کنند.

براساس شایعات و اخبار مشخص شده که شرکت سامسونگ براساس برنامه های خود، ساعت هوشمند خود  را بروزرسانی می کند و ویژگی ها و مشخصات واچ اکتیو را به این گوشی ها اضافه می کند. ساعت هوشمند و گجت های سامسونگ بروزرسانی شده تا کاربران آن ها بتوانند از آن ها استفاده کنند. ساعت هوشمند واچ اکتیو در ماه فوریه بروزرسانی شد و به نسل های قدیمی ساعت ها شبیه نیست.

در جدیدترین بروزرسانی ساعت هوشمند سامسونگ، قابلیت های هوشمند مربوط به سلامتی و آمادگی جسمانی این ساعت بروزرسانی شده و رابط کاربری One UI به این ساعت اضافه شده است. اپلیکشن های مربوط به ورزش و فعالیت جسمانی، نسبت به گذشته سریع تر شده و حتی در ساعت های هوشمند قدیمی نیز این بروزرسانی به انجام رسیده است.

کاربران می توانند میزان کالری که در ورزش شنا مصرف می کنند را اندازه گیری کنند که جدیدترین بروزرسانی این قضیه را در بر می گیرد. اگر کاربری مشکل و بیماری قلبی داشته باشد، اپلیکیشنی، ضربان قلب را اندازه گیری می کند.

بروزرسانی ساعت به مصرف بهینه باتری دستگاه کمک می کند. صد البته نحوه کاربری کاربر هم در باتری مصرفی دستگاه عامل تعیین کننده بوده و شرکت سامسونگ براساس برنامه زمان بندی خود، بروزرسانی باتری دستگاه را مدنظر گرفته است. آن چه که مشخص است این است که شرکت سامسونگ قصد دارد که در عین عرضه و معرفی گوشی و ساعت های جدید، محصولات قدیمی خود را نیز بروز کند تا کاربران بتوانند به جدیدترین بروزرسانی ها دسترسی داشته و از محصولاتی که خریداری کرده اند استفاده کنند و در صورتی که تمایل به خرید محصولات جدید نداشته باشند، همچنان از محصولات قدیمی که خریداری کرده اند استفاده کنند.

بروزرسانی رابط کاربری در گوشی های پرچمدار و گوشی های میان رده این برند کره ای باعث شده که خاص تر به نظر برسند. شرکت سامسونگ در دوره های به خصوصی بروزرسانی نرم افزارهای گوشی و ساعت خود را منتشر می کند.   کاربران که به ورزش شنا علاقمندند می توانند از این بروزرسانی ها برای فعالیت های خود استفاده کنند. علاوه براین چند ویژگی و مشخصه دیگر ساعت های هوشمند نیز بروزرسانی شده و درکل عملکرد بهتری دارند. حجم این بروزرسانی نرم افزاری۱۰۰ مگابایت است و وضعیت Sleep  ساعت هم به گونه دیگر خواهد بود.

بروزسانی ساعت های سامسونگ باعث عملکرد بهتر آن ها شده و یک رابط کاربری در Galaxy Watch Active در حال حاضر موجود است. کاربر حتی می تواند نحوه خواب و جزئیات مربوط به آن را نیز ردیابی کرده و برای خواب بهتر برنامه ریزی کند.

بهینه سازی عمر باتری

عملکرد ضعیف باتری مهم ترین ضعف دستگاه های سامسونگ است و شرکت سامسونگ قصد دارد که در جدیدترین بروزرسانی های خود، این نقیصه را برطرف کند ، طوری که باتری ها دیرتر تمام شده و دستگاه ها نیز عملکرد بهتری داشته باشند.

وضعیت Sleep ساعت هم بهینه شده و در صورت استفاده نکردن از ساعت، در سریع ترین زمان ممکن در این حالت قرار می گیرد. شرکت سامسونگ ردیابی فعالیت ها را آسان تر تا کاربر بتواند به راحتی به تاریخچه فعالیت های خود پی ببرد.


بیشتر بخوانید

 

 

نمایش بیشتر

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا