تبلت و لپ تاپنقد و بررسی

راهنمای جامع و کامل خرید لپ تاپ تا ۱۰۰ میلیون

برای انتخاب بهترین لپ تاپ تا ۱۰۰ میلیون تومان باید به ایده آل‌های خرید هر یک از این محصولات دقت داشته باشید. در این زمینه نیازهای شما نیز نقش مهمی ایفا می‌کنند و باید حتماً مد نظر قرار بگیرند. در حین خرید هر یک از این محصولات باید به برندهای برتر ارائه دهنده انواع لپ تاپ توجه داشته باشید.

کمپانی اپل در سال‌های اخیر بهترین و مدرن‌ترین انواع لب تاب را تحت عنوان مک بوک در دسترس مشتریان قرار داده است. هر یک از این محصولات با رنج قیمتی متنوعی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند.

بهترین لپ تاپ تا ۱۰۰ میلیون

در راهنمای خرید بهترین لپ تاپ تا ۱۰۰ میلیون تومان می‌خواهیم به بررسی برترین‌های کمپانی اپل بپردازیم. شما می‌توانید در این مطلب بهترین محصولات را پیدا کنید. برخی از افراد به جای خرید لپ تاپ به دنبال خرید آیپد هستند و این دستگاه را جایگزین لپ تاپ می‌کنند! بی شک این تجهیزات نیازهای تخصصی آن‌ها را برآورده نکرده و برای اجرای بسیاری از برنامه‌ها مناسب نخواهند بود. در ادامه به بررسی بهترین لپ تاپ‌ها تا ۱۰۰ میلیون می‌پردازیم.

۱.     مک بوک پرو ۱۴ اینچی اپل مدل Apple MacBook Pro 14 (2021)- MKGT3

  • ظرفیت حافظه داخلی: ۵۱۲ گیگابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: Apple
  • ظرفیت حافظه RAM: 16 گیگابایت
  • سری پردازنده : Apple M1 Pro

هر یک از محصولات کمپانی اپل برای کسب و کارها و مشاغل مختلفی کارایی خواهند داشت. مک بوک پرو ۱۴ اینچی با حافظه کش ۲۴ مگابایتی یکی از بهترین محصولاتی است که در خصوص اجرای انواع برنامه‌ها به کار برده می‌شود.

اگر به دنبال بهترین لپ تاپ تا ۱۰۰ میلیون تومان می‌گردید، این محصول با ۱۶ گیگابایت حافظه رم بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این محصول با رنگ سیلور در دسترس قرار می‌گیرد. در راهنمای خرید بهترین لپ تاپ تا ۱۰۰ میلیون تومان به پردازنده قدرتمند این محصولات نیز توجه می‌شود. پردازنده M1 به کار رفته در این محصول یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن به شمار می‌رود. بدنه این محصول با آلیاژ آلومینیومی ساخته شده که سبب ایمنی بیشتر قطعات داخلی و زیباتر شدن شکل ظاهری این محصول می‌شود. صفحه نمایش ۱۴ اینچی این مک بوک فوق‌العاده نیز قابلیت‌های آن‌ها را به شدت افزایش می‌دهند.

مک بوک پرو

۲.     مک بوک پرو ۱۶ اینچی اپل مدل Apple MacBook Pro 16 (2021)-MK183

  • ظرفیت حافظه SSD: 512 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه RAM: 16 گیگابایت
  • حافظه کش پردازنده: ۲۴ مگابایت
  • ابعاد نمایشگر: ۱۶.۲ اینچ

بهترین لپ تاپ زیر صد میلیون تومان از میان مک بوک‌های فوق‌العاده اپل با قابلیت‌های ویژه‌ای ارائه می‌شود. مک بوک پرو ۱۶ اینچی اپل با سری پردازنده‌های سری m1 به کار رفته در این محصول نیز بر قدرت عمل آن می‌افزایند. ظرفیت حافظه رم آن ۱۶ گیگابایت است که سرعت عمل اجرایی آن را به میزان بالایی افزایش می‌دهند. پردازنده‌های گرافیکی این مک بوک حرفه‌ای توسط کمپانی اپل ساخته شده‌اند.

حافظه داخلی این محصول ۵۱۲ گیگابایت است که فضای ذخیره سازی مناسبی در اختیار افراد قرار می‌دهد. توانایی نمایش صفحه این مک بوک ۲۵۴ پیکسل در هر اینچ است که کیفیت تصاویر را به میزان قابل توجهی ارتقا می‌دهد. شما می‌توانید سنگین‌ترین برنامه‌ها را با گرافیک بالا در این مک بوک اجرا کنید. شکل ظاهری مک بوک پرو ۱۶ اینچی اپل نیز بسیار زیبا دیزاین شده است.

این محصول از نظر ویژگی‌های فنی تقریباً مشابه با مک بوک‌های ۱۴ اینچی اپل است. با این وجود ابعاد نمایشگر کوچک‌تر آن گاها مورد پسند برخی از مشتریان قرار می‌گیرد.

مک بوک پرو

۳.     لپ تاپ ۱۳.۳ اینچی اپل مدل Macbook Pro MNEQ3 2022

  • ظرفیت حافظه SSD: 512 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه RAM: 8 گیگابایت
  • حافظه کش پردازنده: ۸ مگابایت
  • ابعاد نمایشگر: ۱۳.۳ اینچ

اگر به دنبال یک لپ تاپ تا ۱۰۰ میلیون تومان هستید، به این محصول خاص از کمپانی اپل توجه داشته باشید. Macbook Pro MNEQ3 2022 با رنگ نقره‌ای زیبایی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. شما می‌توانید این محصول را برای انواع مصارف خود خریداری کنید. ظرفیت داخلی ۵۱۲ گیگابایتی آن یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول خاص به شمار می‌رود.

Macbook Pro MNEQ3 2022 با پردازنده‌های گرافیکی ده هسته مرکزی تجهیز شده که بسیاری از نیازهای کاربران را برآورده می‌کند. ظرفیت حافظه رم این محصول ۸ گیگا بایت است که سرعت عمل و کیفیت اجرایی آن را به شدت ارتقا می‌دهد. پردازنده به کار رفته در بخش مرکزی این محصول از سری قدرتمند m2  بوده که با ۸ هسته مرکزی در ساختار این محصول به کار رفته‌اند.

حافظه رم این محصول از مک بوک‌های پرو ۱۶ اینچی اپل کمتر است و همین مسئله نیز محدودیت‌هایی برای خرید آن به وجود آورده است.

لپ تاپ 13.3 اینچی اپل

۴.     لپ تاپ ۱۳.۶ اینچ اپل مدل MacBook Air-MLY23 M2 2022

  • ظرفیت باتری: ۵۲.۶ وات‌ ساعت
  • ظرفیت حافظه SSD: 512 گیگابایت
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی: بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا
  • ظرفیت حافظه RAM: 8 گیگابایت
  • ابعاد نمایشگر: ۱۳.۶ اینچ

MacBook Air-MLY23 M2 2022 یک محصول ایده آل از کمپانی اپل است که با حافظه ۲۵۶ گیگا بایت و قیمتی مناسب در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. این محصول خاص با سری پردازنده‌های m2 ـ تولید می‌شود. وزن این محصول در حدود ۱.۲۴ کیلوگرم تعیین می‌شود که حمل و نقل و جا به جایی آن را برای کاربران ساده‌تر می‌کند. این لپ تاپ‌های خاص با قابلیت نور پس زمینه ال‌ای‌دی ساخته و تجهیز شده است. میزان روشنایی صفحه نمایش ۵۰۰ نیت است که سبب بهبود استفاده از این تجهیزات می‌شود.

قدرت عمل این لپ تاپ باکیفیت در سطح پایین‌تری نسبت به مک بوک‌های پرو MNEQ قرار دارند. حافظه داخلی این لپ تاپ‌ها کمی کمتر از سایر سری محصولات اپل است.

کدام لپ تاپ تا ۱۰۰ میلیون بهترین است؟

بهترین لپ تاپ زیر صد میلیون تومان بر اساس نوع نیازهای مشتریان تغییر می‌کند. در صورتی که به صفحه نمایش بزرگ‌تری برای انجام فعالیت‌های روزانه خود در حوزه کسب و کارتان نیاز دارید، بدون شک مدل ۱۶ اینچی این مک بوک‌ها انتخاب مناسب‌تری برای شما خواهد بود.

اما اگر در حین خرید مک بوک مورد نظر، به دنبال وزن کمتر این محصولات هستید، باید ابعاد کوچک‌تر این محصولات را مد نظر قرار دهید. مک بوک‌های ۱۳ اینچی انتخاب مناسب‌تری برای جا به جایی و حمل و نقل در طول روز به شمار می‌روند.

از کجا این لپ تاپ ها رو با تخفیف بخریم؟

برای خرید یک لپ تاپ تا ۱۰۰ میلیون تومان باید به نیاز خود توجه داشته باشید. هر فردی برای انجام امور خود به این محصولات نیاز پیدا می‌کند. یک لپ تاپ حرفه‌ای به شما کمک می‌کند که اجرای هر نوع برنامه‌ای را به سادگی انجام داده و پروژه‌های خود را با بهترین کیفیت تکمیل کنید.

مجموعه همراه سیب و کارشناسان حرفه‌ای آن به شما کمک می‌کند که بهترین‌ها را برای مصارف خود انتخاب کرده و از به‌صرفه‌ترین مدل‌های این مک بوک‌ها بهره‌مند شوید. در حین خرید می‌توانید ویژگی‌های فنی و قطعات به کار رفته در این محصولات را به کمک کارشناسان همراه سیب بررسی کنید تا خریدی مناسب داشته باشید.

همراه سیب محصولات مختلف اعم از گوشی، تبلت، لپ تاپ و … را در برندهای مختلف و معروف، با قیمتی بسیار مناسب نسبت به بازار و با ضمانت اصالت کالا به فروش می‌رساند. شما می‌توانید با اطمینان خاطر کامل، خرید خود را از این فروشگاه انجام دهید. راستی یادتون نره از طریق چت آنلاین ازشون تخفیف بگیرین!

نمایش بیشتر

یک دیدگاه

  1. چقدر بهترین لپ تاپ زیر صد میلیون کم شده. به کجا رسیدیم که این شده تعداد مک بوک های زیر ۱۰۰ تومن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا