اخبار

راه اندازی بخش پشتیبانی و بررسی کیفیت سامسونگ

فاجعه‌ی نوت ۷ باعث شد که ۵٫۳ میلیارد دلار سود از دستان سامسونگ به راحتی دربیاید. پس از معرفی تبلت جدید خود در MWC ۲۰۱۷ و عزرخواهی در مورد گلکسی نوت ۷ و به طور همزمان پخش تبلیغات معذرت‌خواهی در مراسم اسکار، اعلام کرده که دفتر مخصوص برای بازبینی مجدد  و بررسی کیفیت سامسونگ برای محصولات خود تاسیس کرده است.
طبق گزارشات سامسونگ در روز سه‌شنبه گفته که یک دفتر جدید و اختصاصی برای بهبود کیفیت همه‌جانبه‌ی محصولات خود تاسیس کرده است.این بخش جدید مسئول بازبینی مجدد تولیدات سامسونگ و نیز بررسی کیفیت محصولات ساخته شده توسط این کمپانی است.
طبق گزارشات رسیده، سامسونگ هم‌اکنون زیر فشار بسیار زیادی است و این کمپانی می‌خواهد اطمینان حاصل کند که گلکسی اس ۸ بدون مشکل و بدون عجله معرفی شود.بنابر این دفتر بررسی کیفیت سامسونگ راه اندازی خواهد شد. انتظار می‌رود این گوشی‌هوشمند در ماه آوریل به بازار عرضه شود اما سامسونگ در این مورد هیچ خبری را تایید نکرده و خود نیز جزئیاتی در مورد زمان عرضه‌ی گلکسی اس ۸ به بازار منتشر نکرده است.
سامسونگ در کنفرانس مطبوعاتی خود در MWC 2017 بارسلون اعلام کرد که گلکسی اس ۸ رسما ۲۹ مارس (۹ فروردین ۹۶) در شهر نیویورک معرفی خواهد شد.
بررسی کیفیت سامسونگ

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا