اخبار

ردمی نوت ۲ پرو شیائومی ۳ آذر معرفی می‌شود

تقریبا تنها نکته‌ی مبهمی که در مورد گوشی هوشمند ردمی نوت ۲ پرو  وجود دارد، بحث زمان معرفی رسمی آن است که البته اگر تیزری که به تازگی منتشر شده معتبر  باشد، این موضوع هم دیگر روشن است. این تیزر روز ۳ آذر را بعنوان زمان معرفی رسمی ردمی نوت ۲ پرو معرفی می‌کند. مراسم رونمایی از جدیدترین گوشی هوشمند شیائومی نیز در مرکز همایش‌های ملی پکن برگزار می‌شود.
طبق شایعات، ردمی نوت ۲ پرو شیائومی به نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ و پردازنده‌ی هشت هسته‌ای MT6795 مدیاتک با فرکانس کاری ۲ گیگاهرتز مجهز است. حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایتی برای این گوشی در نظر گرفته شده و به نظر می‌رسد ردمی نوت ۲ پرو در دو نسخه با رم‌های ۲ و ۳ گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت این گوشی و دوربین ۵ مگاپیکسلی در قسمت جلوی آن تعبیه شده است. اسکنر اثر انگشت در پشت این گوشی هوشمند قرار داده شده و شیائومی برای تامین انرژی مورد نیاز ردمی نوت ۲ پرو باتری ۳۰۶۰ میلی‌آمپر ساعتی را در نظر گرفته است. از نظر نرم‌افزاری هم اندروید ۵.۰.۲ رو ی این گوشی نصب شده که البته انتظار نسخه اندروید جدیدتری را برای گوشی  هوشمندی که در این بازه‌ی زمانی و در اواخر سال ۲۰۱۵ معرفی می‌شود، داشتیم.
بدنه‌ی فلزی، اسکنر اثر انگشت و ۰.۵ میلیمتر ضخامت بیشتر از جمله تفاوت‌های ردمی نوت ۲ پرو  با ردمی نوت ۲ است. نسخه‌ای از این گوشی هوشمند که به ۲ گیگابایت رم مجهز است با قیمت ۱۷۲ دلار و نسخه با ۳ گیگابایت رم با قیمت بالاتری که هنوز مشخص نشده به بازار عرضه خواهد شد.  نظر شما در مورد گوشی هوشمند جدید شیائومی چیست؟

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا