اخبار

رشد چشمگیر پیش فروش گلکسی S8 از گلکسی S7

طبق پیش بینی های صورت گرفته قرار بود که پیش فروش گلکسی S8 از نسل قبل خود بهتر باشد و رکورد بزند. با آغاز پیش فروش این گوشی هوشمند در شماری از کشور‌ها، شاهد انتشار آمارهایی هستیم که این پیش‌بینی را تصدیق می‌کنند. آخرین گزارش منتشرشده از وضعیت پیش فروش گلکسی S8 نشان از این دارد که عملکرد پرچم‌دار جدید سامسونگ بسیار بهتر بوده است. پیش فروش گلکسی S8 از هفتم آوریل، یعنی سه روز پیش در کره‌ی جنوبی آغاز شد و در طول این مدت، بیش از ۵۵۰ هزار هزار دستگاه از این محصول پیش فروش شده است.
جالب اینجاست که رکورد پیش فروش S8 حتی از نوت ۷ هم بیشتر بوده و رکورد ۴۰۰ هزار پیش فروش نوت ۷ را هم شکسته است. با توجه به داده‌های موجود، S8 در طول دو روز، ۵.۵ برابر بیش از گلکسی S7 پیش فروش شده است.
به نظر می‌رسد سامسونگ موفق شده است با گلکسی S7  عملکرد بهتری داشته باشد و وضعیت خود را بیش از پیش بهبود دهد. به نظر نمی‌رسد تقاضا برای گلکسی S8 و گلکسی S8 plus به این زودی‌ها فروکش کند؛ چراکه هنوز عرضه‌ی جهانی این گوشی هوشمند آغاز نشده است و انتظار می‌رود آمارهای بهتری از ۲۱ آوریل هم‌زمان با عرضه‌ی جهانی این گوشی منتشر شود.
با این شرایط باید شاهد رکورد شکنی های پی در پی S8 در طول سال ۹۶ باشیم.
گلکسی S8

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا