اخبار

رفع مشکلات متعدد آیفون و آیپد با iOS نسخه ۱۱٫۲

رفع مشکلات متعدد آیفون و آیپد با iOS نسخه ۱۱٫۲

هفته پیش تعداد زیادی از کاربران سیستم عامل iOS با مشکلی هنگ کردن دائمی تلفن‌های همراه خود روبرو شده بودند ولی اپل به‌تازگی با عرضه کردن iOS نسخه ۱۱٫۲ این مشکلات را رفع کرده است.
هفته گذشته بود که سیل گزارش‌های خرابی به شرکت اپل روانه شد. این شرکت که یک به‌روزرسانی برای سیستم عامل محبوب خود یعنی iOS عرضه کرده بود، موجب شده بود که دستگاه‌های سری آیفون و آیپد با مشکلی عجیب روبرو شوند و چندین بار در طول یک روز از کار کردن بایستند. این امر موجب شده بود که کاربران مجبور به روشن و خاموش کردن دستگاه خود شوند و اعتراض‌ها به‌شدت نسبت به این موضوع بالا گرفته بود.
با این حال اپل که در برنامه‌های خود قصد داشت تا iOS نسخه ۱۱٫۲ را برای رفع مشکلات مربوط به سیستم پرداخت دیجیتالی این شرکت یا کیف پول دیجیتالی اپل عرضه کند، به صورت ضربتی به سراغ بررسی مشکل یاد شده رفته و با یافتن آن، وصله رفع این مشکل را نیز در iOS نسخه ۱۱٫۲ قرار داد.
به این ترتیب تمامی کاربرانی که از سیستم عامل iOS نسخه ۱۱ استفاده می‌کنند می‌توانند با نصب این به‌روزرسانی خود را از نظر امنیتی و از نظر ساختار عملکرد دستگاه، ایمن و تقویت کنند. شایان ذکر است که این به‌روزرسانی برای تمامی مدل‌های آیفون که پس از آیفون ۵ عرضه شده‌اند (آیفون ۵ اس نیز از این به‌روزرسانی بهره می‌برد) قابل دسترسی خواهد بود. همچنین تمامی مدل‌های آیپد که آیپد ایر به بعد عرضه شده‌اند نیز می‌توانند iOS نسخه ۱۱٫۲ را دریافت کنند. شایان ذکر است که به‌روزرسانی یاد شده برای نسل ششم به بعد آیپاد تاچ نیز قابل نصب خواهد بود. البته برای دریافت آن باید وارد بخش Settings شده و از شاخه General گزینه Software Update را انتخاب کنید تا این به‌روزرسانی به صورت خودکار بر روی سیستم شما نصب شده و مشکلات یاد شده را رفع کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا