اخبار

رندرهای سامسونگ گلکسی Tab A مدل ۲۰۱۶ به بیرون درز کرد

تاکنون خبرهای مختلفی از تبلت سامسونگ گلکسی Tab A مدل ۲۰۱۶ که قرار است با ویژگی‌های قلم اس پن مشابه با گلکسی نوت ۷ عرضه شود، منتشر شده است.
گزارش‌های قبلی نشان می‌دهد که (Galaxy Tab A (2016 دقیقا شبیه به تبلت Galaxy Tab A 10.1 خواهد بود، البته به جز قلم S Pen که در تبلت مدل ۲۰۱۶ قرار خواهد گرفت.
در حدود یک هفته پیش تعدادی تصویر با کیفیت از سامسونگ گلکسی Tab A مدل ۲۰۱۶ در فضای آنلاین به اشتراک گذاشته شد؛ اما اگر قرار باشد که زوایای مختلفی از این تبلت را ببینید، باید گفت که مجموعه رندرهای جدیدی که از این تبلت منتشر شده به خوبی زوایای مختلف آن را به تصویر کشیده است.
این تصاویر جدید که اخیرا در فضای مجازی قرار گرفته به نظر شبیه به عکس‌هایی است که با اعلام رسمی همراه خواهد بود. به همین دلیل معتقدیم که سامسونگ قصد دارد تا به زودی از تبلت جدید Galaxy Tab A خود رونمایی کند.
 

سامسونگ گلکسی Tab A مدل 2016

اگر تاکنون در جریان خبرهای مربوط به این تبلت قرار نگرفته‌اید، در اینجا سعی می‌کنیم تا به صورت مختصر و مفید هر آنچه را که درباره سامسونگ گلکسی Tab A مدل ۲۰۱۶ شنیده می‌شود را به اطلاع شما برسانیم.
گفته می‌شود که این دستگاه دارای یک نمایشگر بزرگ ۱۰٫۱ اینچی بوده و به سیستم عامل اندروید مارشمالو مجهز خواهد بود. البته در مورد سیستم عامل آن انتظار می‌رود که سامسونگ مدت زمان کوتاهی پس از عرضه، آن را به سیستم عامل اندروید نوقا ارتقا دهد.
در دل سامسونگ گلکسی Tab A مدل ۲۰۱۶ به احتمال زیاد پردازنده اگزینوس ۷۸۷۰ با سرعت کلاک ۱٫۶ گیگاهرتز قرار گرفته و ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی فضای ذخیره سازی آن را تشکیل خواهد داد. گفته می‌شود که این مقدار از حافظه از طریق کارت میکرو اس دی تا ۱۲۸ گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود. این تبلت همچنین با یک باتری ۷۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بسته بندی خواهد شد و به نظر که باتری قابل قبولی خواهد بود.
هنوز هیچ اطلاعی از زمان عرضه و یا قیمت این محصول در دسترس نیست و البته هنوز هم نمی‌دانیم که تبلت سامسونگ Galaxy Tab A مدل ۲۰۱۶ در زمان راه اندازی با هر دو مدل LTE و وای – فای همراه خواهد بود یا خیر. باید کمی صبر کنیم، مسلما با اتفاقات اخیری که برای سامسونگ گلکسی نوت ۷ پیش آمده، این کمپانی کره‌ای با ارائه این تبلت جدید می‌تواند کمی بار روانی ایجاد شده را کمتر کند.
 

سامسونگ گلکسی Tab A مدل 2016

منبعphonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا