اخبار

رندر‌های ۳۶۰ درجه پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال منتشر شد

پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال نام تلفن‌های هوشمندی هستند که انتظار می‌رود در پاییز امسال توسط گوگل معرفی شوند. امروز رندر‌های ۳۶۰ درجه‌ای از این محصولات منتشر شده است که از طریق آن‌ها می‌توان با ظاهر کلی دستگاه‌ها آشنا شد. همراه موبایلستان باشید.
گوگل (Google) قصد دارد به زودی پرچم‌داران جدید خود را در سری پیکسل ۳ معرفی و روانه بازار کند. از این سو در طول ماه‌های گذشته شاهد اخبار و شایعات مختلفی در خصوص این تلفن‌های هوشمند بودیم و چندی پیش نیز تصاویری از این دستگاه‌ها فاش شد. امروز رندر‌های ۳۶۰ درجه‌ای از این محصولات توسط Steve Hemmerstoffer و MysmartPrice منتشر شده‌اند که از طریق آن‌ها می‌توان با طراحی کلی پیکسل ۳ و پیکسل ۳ XL آشنا شد.

مطالب مرتبط:

پیکسل 3
برای شروع بهتر است که به سراغ نسخه کوچک‌تر این محصول یا همان پیکسل ۳ برویم. این تلفن هوشمند یادآور محصول سال گذشته گوگل با نام پیکسل ۲ ایکس ال است که دلیل این موضوع پنل نمایشگر با نسبت تصویر ۱۸:۹ و اسپیکر‌های استریو در بخش جلویی دستگاه به حساب می‌آید. برخلاف محصول سال قبل، گوگل در بخش جلویی تلفن هوشمند جدید خود دو دوربین قرار داده است که باعث می‌شود دستگاه امکان تشخیص عمق را داشته باشد. این تلفن هوشمند نمایشگری عادی دارد و در آن شاهد زایده یا بریدگی صفحه نمایش نیستیم. بر اساس رندر‌های منتشر شده، تمام این موارد به پیکسل ۳ ایکس ال نیز صدق می‌کند و تنها تفاوت آن استفاده از نمایشگری با نسبت تصویر ۱۹:۹ و وجود زایده یا بریدگی در قسمت بالای صفحه نمایش این دستگاه است. با نگاهی به قسمت پشتی این محصولات متوجه می‌شویم که هر دو دستگاه طراحی مشابهی دارند. زبان طراحی گوگل در بخش پشتی محصولات جدیدش همانند قبل است و شاید بتوان طراحی این محصولات را یک طرح بازنگری شده از پیکسل ۲ دانست.
پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال
در بخش پشتی این تلفن‌های هوشمند تنها یک سنسور دوربین قرار گرفته است که محل جای گیری آن نیز گوشه سمت چپ دستگاه است. یک فلاش دوگانه LED نیز این دوربین را یاری می‌کند. همانند گذشته، بخش پشتی این دستگاه‌ها دو رنگ است و بر اساس آنچه که شایعات می‌گویند، به نظر می‌رسد گوگل در تلفن‌های هوشمند جدید خود به جای بخش فلزی از شیشه مات شده استفاده کرده است که باعث می‌شود دستگاه‌ها بتوانند از قابلیت شارژ بی‌سیم بهره ببرند.

گفته می‌شود که گوگل پیکسل ۳ دارای نمایشگری ۵.۴ اینچی خواهد بود و پیکسل ۳ ایکس ال نیز از نمایشگر ۶.۲ اینچی بهره می‌برد. با وجود اینکه در هر دو محصول شاهد افزایش سایز نمایشگر نسبت به نسخه سال قبل هستیم،‌ اما ابعاد کلی دستگاه‌ها تغییر نکرده است. این در حالی است که محصولات سال قبل گوگل از نمایشگر‌های ۵ و ۶ اینچی استفاده می‌کردند. در واقع گوگل توانسته با کاهش حاشیه‌های دستگاه، نمایشگر بزرگ‌تری را در همان ابعاد قبلی قرار دهد.
اگر بخواهیم نیم نگاهی نیز به مشخصات داخلی این تلفن‌های هوشمند بیاندازیم، باید اعلام کنیم که فعلا هیچ اخبار تایید شده‌ای در این خصوص منتشر نشده است و تمام اطلاعات در حد حدس و گمان هستند. با این وجود انتظار می‌رود که هر دو محصول از پردازنده اسنپ دراگون ۸۴۵ استفاده کنند. کمپانی HMD نیز قصد دارد نوکیا ۹ را با همین پردازنده روانه بازار کند. علاوه بر این، ۴ گیگابایت حافظه رم در اختیار این محصول گوگل قرار خواهد گرفت و گفته می‌شود نسخه بزرگ‌تر آن یا همان پیکسل ۳ ایکس ال دارای حافظه رم ۶ گیگابایتی خواهد بود. هر دو دستگاه نیز در نسخه‌های ۱۲۶ و ۲۵۶ گیگابایتی از نظر حافظه داخلی روانه بازار خواهند شد.

همان‌طور که در این مقاله از موبایلستان مطالعه کردید،‌ احتمال می‌رود که سری پیکسل ۳ شباهت‌های ظاهری زیادی با نسخه سال قبل خود داشته باشد و در زمینه مشخصات نیز منتظر سخت افزار قدرتمندی روی این محصولات هستیم. به نظر می‌رسد که گوگل قصد دارد پرچم‌داران جدید خود را در ۴ اکتبر (۱۲ مهر) معرفی و روانه بازار کند. با این اوصاف فعلا تا زمان معرفی این محصولات حدود سه ماه باقی مانده و احتمالا در طول این مدت نیز اخبار و تصاویر بیشتری از آن‌ها منتشر خواهد شد. نظر شما در خصوص طراحی Pixel 3 و Pixel 3 XL چیست؟ با ما و کاربران موبایلستان از طریق بخش دیدگاه‌ها در ارتباط باشید.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا