اخبار

رونمایی آنلاین از محصولات جدید هوآوی در ایران

شرکت هوآوی را می‌توان از برندهای مطرح صنعت دستگاه‌های مخابراتی دانست که هر سال نسل جدیدی از محصولات خود را در این زمینه روانه بازار می‌کند. در حالی که پیشتر شاهد معرفی دستگاه‌هایی چون گوشی هوشمند nova 7i و P40 Pro بودیم، حال قرار است نمایندگان این شرکت در ایران امروز ۴ تیر ماه ۱۳۹۹ راس ساعت ۸ شب به صورت آنلاین از طریق آپارات به معرفی آنها در تهران بپردازند.

رویداد مورد بحث شامل معرفی محصولاتی نظیر گوشی هوشمند nova 7i و P40 Pro، لپ تاپ Matebook D15 و تبلت میان رده MatePad T5 می‌شود. پیش از این شرکت هوآوی چهار دستگاه را در رویداد اصلی رونمایی کرده و حال وقت آن رسید تا نمایندگان ایرانی این شرکت بزرگ مخابراتی به معرفی چند محصول مورد اشاره بپردازند.

اگر شما نیز از طرفداران هوآوی و محصولات باکیفیت و نوآورانه آن هستید، ساعت ۸ امشب با ما همراه باشید تا به صورت زنده این مراسم را مشاهده کنید. درباره دستگاه‌هایی که قرار است معرفی شود باید بیان داشت که دو گوشی هوشمند nova 7i و P40 Pro، مدل‌هایی میان رده و پرچمدار هستند که بهترین سخت افزارها برای آنها در نظر گرفته شد.

گوشی‌هایی که دارای قدرت عملکرد بالایی برای اجرا بازی‌های سنگین موبایل بوده و طراحی زیبا و نسل جدیدی دارند. درباره لپ تاپ Matebook D15، این مدل یک گزینه رده متوسط برای کاربری روزانه است که تجربه کاربری خوبی رقم می‌زند. Matebook D15 از طراحی ظریف برخوردار بوده و باید آن را اولترابوک هوآوی به حساب آورد. طراحی که ما را به یاد مک بوک‌های اپل می‌اندازند.

این لپ تاپ از نمایشگر کم حاشیه برخوردار است و یکی از لپ تاپ‌های مناسب کاربری روزانه برجسته بازار تلقی می‌شود. در سوی دیگر آخرین محصولی که هوآوی معرفی خواهد کرد، تبلت رده میانی MatePad T5 خواهد بود و از گزینه‌های ارزنده در میان تبلت‌های رده متوسط است که در کنار طراحی شیک، مشخصات ایده آلی برای کاربری روزانه برای آن در نظر گرفته شد.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر تا ساعت ۸ امشب منتظر باشید.


مطالب مرتبط:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا