اخبار

رونمایی ایسر از دوربین های ۳۶۰ درجه با پشتیبانی از LTE

شاید بتوان گفت یکی از بهترین حرکت های شرکت تایوانی ایسر، معرفی گجت هایی است که هر ساله احتیاج به آن ها به طور روز افزون زیاد می شود. امروز نیز ایسر در خلال نمایشگاه IFA 2017 از دو دوربین ۳۶۰ درجه خود با قابلیت پشتیبانی از شبکه LTE رونمایی کرد.
holo360 اولین دوربین معرفی شده توسط این شرکت است که  دارای کیفیت تصاویر ۳۶۰ درجه با کیفیت ۶٫۹k و فیلمبرداری ۴k است.این دوربین از یک پردازنده‌ی موبایل اسنپدراگون ۶۲۵ بهره می‌برد که به لطف آن می‌توانید در لحظه بهترین ویدیوها را ذخیر کنید. علاوه بر این با استفاده از نمایشگر ۳ اینچی دوربین هولو۳۶۰ می‌توانید بدون استفاده از گوشی یا کامپیوتر تصاویر و ویدیوهای خود را ویرایش کنید.
جالب این جاست که خود دستگاه دارای سیستم عامل اندروید است و نیازی نیست برای اشتراک گذاری تصاویرتان به دستگاه دیری مراجعه نمایید.
در مدل دیگر که vision360 نام دارد ، بیشترین استفاده را رانندگان خواهند برد چرا که این دوربین مخصوص داشبورد ماشین ساخته شده تا بتواند یک دید ۳۶۰ درجه کامل را به شما بدهد.
دوربین ویژن۳۶۰ به دو دوربین مجزا مجهز شده است که امکان ثبت هر صحنه‌ای در اطراف خودروی شما را با رزولوشن ۴K دارند. جالب اینجاست که این دوربین به GPS داخلی نیز مجهز شده است و در صورت بروز تصادف در جاده، امکان ضبط و ارسال خودکار فایل روی فضای ابری وجود دارد تا بعدا بتوان از آن به عنوان مدرک استفاده کرد.‌
متاسفانه ایسر در مورد زمان دقیق عرضه‌ی دوربین‌ ویژن۳۶۰ حرفی نزده است، اما مدل هولو۳۶۰ از ماه نوامبر در آمریکای شمالی عرضه خواهد شد. این دوربین همراه با یک کیس ضدآب ۴۲۹ دلار قیمت دارد و تا پایان سال با قیمت ۳۴۹ یورو وارد بازار اروپا، خاورمیانه و آفریقا می‌شود.‌
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا