اخبار تکنولوژی

مرکز پردازش شاپ ام، آی. تی به صورت رسمی رونمایی شد

پنجشنبه ۲۰ اردبیهشت مرکز پردازش شاپ ام، آی. تی طی مراسمی با حضور مدیران، فعالان و کارشناسان ، اصحاب رسانه و اینفلوئنسرهای حوزه فناوری در محل انبار این مجموعه رسما رونمایی شد.

مرکز پردازش شاپ ام آی تی - آرش سروری

در این مراسم ۸ سخنران به معرفی بخش‌های مختلف پرداختند که این سخنرانان عبارت بودند از آقای هانی سامری مشاور مدیرعامل شاپ ام، آی. تی، آقای ایمان صادقی مدیر گارانتی و خدمات پس از فروش، آقای آزمارت علی تنها از پاکستان و شریک تجاری این مجموعه، آقای مهدی شجاری از اینفلونس‌های مطرح کشور، آقای هامون مهدیخانی بنیانگذار شبکه پرداخت تی پول، آقای صالح طباطبایی مدیر محصول، خانم سپیده نصیری مدیر مارکتینگ شرکت، آقای مرتضی شاهرخی مدیر منطقه کریتیو که به ایراد سخنرانی پرداختند

مرکز پردازش شاپ ام آی تی - هانی سامری

در ابتدای مراسم آقای هانی سامری مشاور مدیرعامل شاپ ام، آی. تی با اشاره به شروع فعالیت این شرکت از سال ۱۳۸۵ گفت: ۶ ساله که ام آی تی در حال فعالیت است و در زمینه فروش آنلاین با بهره گیری از هوش مصنوعی و نیروهای جوان و متخصص در بازار تامین قطعات و خدمات حوزه فناوری فعالیت می کند. سامری ادامه داد: ” بی واسطه خرید کنید ” شعار و هدف اصلی این مجوعه است.

مرکز پردازش شاپ ام آی تی - ایمان صادقی

در ادامه مراسم آقای ایمان صادقی مدیر گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت، از تلفیق هنر و تکنولوژی به عنوان وجه تمایز این مجموعه یاد کرد و اظهار داشت: ما برای نخستین بار تابلوی هنری از مادربرد ساخته ایم. صادقی گفت : ایـن مجموعـه بـا تکیـه بـر شـعار گارانتی پاسخگو، استفاده از راهکارهای جهانی مدیریت ارتباط با مشتریان و دارا بودن تجهیزات بـه روز، بستر مناسبی برای دریافت خدمـات پـس از فـروش ایجـاد کرده اسـت. ایـن موضـوع باعـث شـده تا نـه تنهـا شرکت‌های حقوقی به عنوان مشـتریان اصلی ایــن مجموعــه، بلکــه مشتریان جزئی ترین قطعات نیــز از خدمـات پس از فروش گارانتی MIT رضایت داشته باشند.

در ادامه مراسم، آقای آزمارت علی تنها، که اهل پاکستان و شریک تجاری مجموعه هستند، اظهاراتی داشتند: “ابتدا از آقای محمد آیتی، مدیرعامل و بنیانگذار مجموعه شاپ ام، آی. تی، تشکر می‌کنم و به تیم ام آی. تی برای دستاوردهایشان تبریک می‌گویم.”

مرکز پردازش شاپ ام آی تی - آزمارت علی تنها

آزمارت علی تنها، به عنوان مدیرعامل شرکت نویستد، ادامه داد: ما به طرح‌هایی که به ارائه محصولات با کیفیت علاقه‌مندیم و به آن‌ها متعهد هستیم، زیرا بخشی از مشتریان ما عاشقان بازی هستند و از خرید خود راضی‌اند. وی افزود: ما از آن دسته افرادی که ایده‌ها را به واقعیت تبدیل می‌کنند، تشکر می‌کنیم. اعتقاد آقای آیتی و تیمشان باعث پیشرفت آن‌ها شده و آینده‌ی درخشانی را پیش رو دارند. وی به معرفی شرکت و محصولات با کیفیت آن و حضور در بازارهای جهانی ادامه داد.

در ادامه، آقای مهدی شجاری، بنبان گذار موبونیوز بروی استیج رفت و گفت: موضوع موبونیوز که از سال ۹۳ فعالیت خود را در حوزه تولید محتوای ویدئویی در حوزه معرفی گوشی موبایل در اینستاگرام آغاز کرده و تقریباً ۲ میلیون دنبال‌کننده دارد. شجاری ادامه داد که ما در سایت هم فعالیت گسترده‌ای داریم و مخاطبان ما از نسل‌های مختلف کشور که بیشتر آن نسل Z هستند.

مهدی شجاری

بر اساس بررسی‌های انجام شده، حدود ۸ درصد از مخاطبین ما کسب‌وکارها هستند. ما سعی کرده‌ایم بیزینس‌ها را به کاسبان بازار متصل کنیم و این اتصال می‌تواند یکی از مسیرهای مهم برای ساده‌سازی بازار باشد. یکی از دیگر موارد این است که افراد قبل از خرید ویدیوی محصول را مشاهده می‌کنند و ما سعی کرده‌ایم این روند را به بهترین شکل انجام دهیم تا مشتریان مطمئن شوند چه می‌خرند و از کجا می‌خرند.

ما به عنوان یک رسانه به بازار وارد شده‌ایم و برای همین موبایل ادیشن (Mobile Edition) را ایجاد کرده‌ایم. فلسفه آن این است که با استفاده از قدرت رسانه‌ای ما، بتوانیم برندهای معروف جهان را معرفی کرده و محصولات آنها را به بازار ایران معرفی کنیم. البته این کار با نظارت دقیق و واردات فروش آن توسط ما انجام می‌شود و تاکید ما بر اصالت کالا است. این محصولات با گارانتی ۲ ساله شاپ ام، آی. تی به بازار عرضه می شود.

در ادامه، آقای هامون مهدیخانی، بنیانگذار شبکه‌های پرداخت تی‌پول و یکپارچه ریمیت بروی استیج رفت و نکاتی را اظهار نمودند: از سال ۹۷، شبکه پرداخت تی‌پول فعالیت خود را آغاز کرده و در این مدت، دستاوردها و سرویس‌های فراوانی داشته‌ایم. وی افزود: با همکاری با مجموعه هلدینگ ام. آی. تی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های آن، موفق به ایجاد یک سرویس مدیریت پرداخت شدیم که به خوبی نیازها و چالش‌های حوزه آی. تی را شناخته و برای آنها راهکارهایی ارائه کرده‌ایم. ما به مشکلاتی مانند سنتی بودن دریافت و پرداخت‌ها و مدیریت تراکنش‌های با حجم بالا پاسخ داده‌ایم.

مهدیخانی

مهدی‌خانی افزود: یکی از بزرگترین چالش‌ها، گردش بی‌حساب پول در حساب‌های مختلف بوده که موجب دردسرهای مالیاتی شده است؛ از طریق استفاده از راهکارهایی که در اختیار داشتیم، فرآیند سنتی را اتوماتیزه کرده‌ایم و سیستم به صورت خودکار این کار را انجام می‌دهد و تنها یک بار مالیات پرداخت می‌شود.

وی اظهار داشت: بزرگترین مزیت ریمیت ترمینال این است که پنل اختصاصی‌ای را ایجاد کرده و بدون محدودیت لینک و فاکتور ارائه می‌شود؛ همچنین، پول خریدار نهایی را به مبدا می‌آورد و واسطه فاکتورها حذف می‌شود. حساب متمرکز ریمیت بدون صف و بدون سقف است و هرگونه تراکنش را می‌توان داشت؛ از ۱۵ خرداد، می‌توانیم این سرویس را برای کسب و کارهای بزرگ قرار دهیم تا آنها بتوانند مراودات مالی را به راحتی انجام دهند.

مرکز پردازش شاپ ام آی تی - سپیده نصیری

در ادامه مراسم، خانم سپیده نصیری، مدیر مارکتینگ شاپ ام، آی. تی ، بروی استیج رفت و اظهار نمود: ما دو برنامه مهم برای سال ۱۴۰۳ داریم؛ یکی زنجیره تامین است که به صورت کلی محصول را از خارج تهیه و در فروشگاه‌ها قرار می‌دهیم؛ ولی در این حالت خواب پول بالاست و از مصرف کننده نیز چون نیازسنجی صورت نگرفته است مناسب نمی‌باشد. بنابراین، ما از سمت خریدار شروع و نیازسنجی درست انجام می‌شود و با استفاده از هوش مصنوعی دیتاها را آنالیز کرده و پیشنهاد خوبی برای تامین کننده ارائه می‌دهیم؛ در برنامه‌های بعدی، ما به کاربران خانگی می‌پردازیم و به عنوان یک برند محبوب شناخته می‌شویم.

شاهرخی

در انتهای مراسم، مرتضی شاهرخی، مدیر منطقه برند محبوب Creative بروی استیج رفت و  اظهار نمود: برند کریتیو یکی از برندهای قدیمی‌ است که تا کنون تجربه حدود ۳۰ ساله‌ای در ایران دارد. این برند یکی از تاثیرگذارترین‌ها در زمینه آی. تی بوده و به صورت تخصصی در حوزه صدا فعالیت داشته است. به عنوان نمایندگی و پشتیبانی کریتیو در ایران، ما همیشه سعی کرده‌ایم نوآوری داشته باشیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا