اخبار

رونمایی سامسونگ از تبلت Galaxy Tab E 8.0 در تایوان

طبق شایعاتی از پیش درز کرده، شرکت سامسونگ ساعاتی پیش سرانجام از نسخه به‌روز شده تبلت Galaxy Tab E 8.0 رونمایی کرد. این محصول برخلاف مدل ۲۰۱۵ تبلت Galaxy Tab E 9.6 که حدود دو ماه پیش شاهد عرضه آن به بازار بودیم، قابلیت اتصال به شبکه ۴G را هم دارا می‌باشد
بر این اساس نسخه ارتقا یافته تبلت Galaxy Tab E 8.0 کماکان یک میان رده بوده و دارای نمایشگر ۸ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل از نوع TFT است. قلب این محصول را قرار است تراشه چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۴۱۰ با کلاک فرکانس ۱٫۳ گیگاهرتز به همراه واحد پردازش گرافیک آدرنو ۳۰۶ و ۱٫۵ گیگابایت حافظه رم به تپش درآورد. نسخه ۲۰۱۶ تبلت Galaxy Tab E 8.0 سامسونگ به طور پیش‌فرض از اندروید ۵ قدرت گرفته و با شبکه‌های ۴G LTE, 3G HSPA+ و وای‌فای سازگاری دارد.
حافظه ذخیره‌سازی دائمی ۱۶ گیگابایتی، دوربین اصلی ۵ مگا پیکسلی، دوربین سلفی مجهز به لنز ۲ مگا پیکسلی، بلوتوث v4.1 (با LE و EDR)، GPS با A-GPS، درگاه مادون قرمز، درگاه یو‌اس‌بی ۲ و باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی که به گفته شرکت سازنده می‌تواند انرژی دستگاه را تا ۱۳ ساعت کار مدام در حالت پخش ویدئو تأمین کند، از دیگر مشخصات مدل جدید تبلت Galaxy Tab E 8.0 به شمار می‌آید.
طبق وعده شرکت سازنده، این محصول قرار است صرفاً در بازار تایوان با قیمت ۲۷۰ دلاری عرضه گردد. البته مایکروسافت به خریداران آن به طور رایگان اکانت استفاده از ۱۰۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ابری وان‌درایو را هدیه خواهد داد. لازم به ذکر است که تا این لحظه اطلاعاتی در رابطه با احتمال عرضه مدل ۲۰۱۶ تبلت Galaxy Tab E 8.0 به دیگر بازارهای اروپایی و آسیایی منتشر نشده است.
منبع : sammobile

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا