اخبار تکنولوژی

رونمایی شیائومی از مانیتور Redmi Display A27

شرکت شیائومی به تازگی یک نمایشگر ارزان قیمت تحت برند ردمی به نام مانیتور Redmi Display A27 معرفی کرد. محصولی که استایل خوبی داشته و مشخصات مناسبی برای آن در نظر گرفته شد.

مانیتور Redmi Display A27 به نمایشگری از نوع کریستال مایع ۲۷ اینچی مجهز شده که شامل پنل IPS LCD می‌شود و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل را ارائه می‌دهد.

این وضوح در واقع همان FHD بوده و نرخ نوسازی تصویر هم به ۱۰۰ هرتز می‌رسد. صفحه نمایش Redmi A27 IPS از HDR10 پشتیبانی کرده و حداکثر روشنایی آن تا ۲۵۰ نیت است. گذشته از آن پوشش ۹۹ درصدی استاندارد sRGB را ارائه خواهد داد. در سوی دیگر از نور آبی کم و قابلیت کم نور DC پشتیبانی خواهد داشت.

مانیتور Redmi Display A27 با طراحی شیک

مانیتور جدید ردمی با قیمت ۸۵ دلار به فروش خواهد رسید و دارای پورت HDMI 2.0 و DP 1.4 در کنار پایه قابل تنظیم است. در اخباری دیگر شیائومی یک مانیتور گیمینگ مورب جدید ۲۷ اینچی با نام تجاری Redmi عرضه کرده است. این دستگاه مانیتور گیمینگ ردمی G27Q QHD شناخته می‌شود و حرفه‌ای است.

این مانیتور دارای صفحه نمایش Fast IPS با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل f,ni که با فرمت Quad HD مطابقت دارد. پنل کریستال مایع از نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز و DisplayHDR 400 پشتیبانی می‌کند. همچنین پوشش رنگ ۹۵ درصدی استاندارد DCI-P3 و ۱۰۰ درصدی sRGB هم وجود دارد.

کانکتورهای HDMI و DisplayPort 1.4 برای اتصال کنسول‌ها و رایانه شخصی نیز وجود دارد. مانیتور از پورت USB-C برای شارژ لپ تاپ پشتیبانی کرده و  حداکثر توان ۶۵ واتی دارد. این مانیتور دارای خروجی هدفون هم است.

برای کسب جزئیات تکمیلی به سایت شیائومی یا ردمی مراجعه کنید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا