اخبار

پردازنده اگزینوس ۹۶۱۰ توسط سامسونگ رونمایی شد

پردازنده اگزینوس ۹۶۱۰ سامسونگ به طور رسمی توسط این شرکت رونمایی شد. اگزینوس ۹۶۱۰ برای گوشی های میان رده ساخته شده و دارای سیستم پردازش عصبی و هوش مصنوعی است.

اگزینوس ۹۶۱۰ سامسونگ که از پردازنده های سری ۷ سامسونگ به حساب می آید امروز به طور رسمی معرفی شد. این پردازنده از ساختار بسیار استثنایی برخوردار است و گزینه های اتصال به دوربین های عالی و پردازش عصبی را نیز در خود به همراه دارد.
معاون بازاریابی سامسونگ الکترونیکس در مورد این تراشه چنین می‌گوید:

اگزینوس ۹۶۱۰ سری ۷ آخرین تراشه موبایلی ما است که قدرت و سرعت بیشتری را ارائه می‌کند. اما مهم‌تر از همه، آن استاندارد جدیدی از عملکرد را برای گوشی های باکیفیت همراه پردازش تصویر یادگیری عمیق و ظرفیت‌های فیلمبرداری اسلوموشن به ارمغان می‌آورد.

یکی از بخش های بهبود یافته تراشه های سامسونگ، سیستم تشخیص چهره حتی از پشت شیء و یا اشیائی است که موجب مانع شدن از دیدن کامل صورت می شود.. این تراشه همچنین از ترفندهای هوشمندانه و قابلیت هوشمند عمق سنجی بهره می‌برند که حنی گوشی های مجهز به دوربین تک لنزی را قادر می‌سازد تا تصاویر پرتره‌ای با افکت بوکه گرفته که مشابه آن را در گوشی های بالارده گوگل پیکسل می‌توانیم ببینیم.پردازنده اگزینوس 9610 سامسونگ
این چیپست با افزایش شفافیت و ادغام فریم‌های چندگانه در یک فریم جهت به حداقل رساندن نویز دیجیتالی، عملکرد عکاسی در شرایط نوری کم را به حد بسیار خوبی بهبود می‌بخشد. اگرچه تمامی این قابلیت‌هایی که در گوشی های تک لنزی قابل استفاده هستند، توسط گوشی هایی با دوربین دوگانه که امروزها تعداد آن‌ها افزایش پیدا کرده است نیز پشتیبانی می‌شوند. این تراشه از یک دوربین ۲۴ مگاپیکسلی یا ۲ دوربین حداکثر ۱۶ مگاپیکسلی + ۱۶ مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند.
این پردازنده می تواند با دارا بودن پردازش عصبی تصاویر هوشمند و بسیار عالی را توسط دوربین متصل به آن به ثبت برساند.. این می‌تواند افکت‌های هوش مصنوعی جذاب دو گوشی گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس را نیز در بر گیرد. سرانجام، این چیپست می‌تواند قابلیت فیلمبرداری اسلوموشن ۴۸۰ فریم بر ساعت و نرخ Full HD را در اختیار کاربران قرار دهد. در کنار این، شما می‌توانید با گوشی هایی که به تراشه اگزینوس ۹۶۱۰ سامسونگ مجهز هستند ویدیوهای ۴K با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه و با کدگذاری ویدیویی H.265 ضبط کنید.
پردازنده اگزینوس 9610 سامسونگتکنولوژی پردازش ۱۰ نانومتری ۲٫۳ گیگاهرتزی با یک خوشه ۴ هسته‌ای Cortex-A73 و یک خوشه ۴ هسته‌ای Cortex-A53 با سرعت کلاک حداکثری ۱٫۶ گیگاهرتزی از جمله مشخصات اصلی اگزینوس ۹۶۱۰ سامسونگ است. واحد گرافیکی داخلی آن Mali-G72 MP3 ‌نام دارد و از اتصال LTE با سرعت دانلود حداکثری ۶۰۰ مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا