اخبار تکنولوژی

رویت شدن گوشی شیائومی پوکو M6 Plus 5G قبل رونمایی

نتایج Geekbench از گوشی شیائومی پوکو M6 Plus 5G آینده رویت شده و نشان می‌دهد که عرضه این گوشی ممکن است نزدیک باشد. این خبر به دنبال راه‌اندازی مدل دیگر آن، یعنی Redmi 13 5G منتشر شد.

ما انتظار داریم M6 Plus 5G خیلی زود رونمایی شود زیرا هر دو گوشی Redmi 13 5G و POCO M6 Plus 5G مشخصات یکسانی دارند و M6 Plus امروز در پایگاه Geekbench رویت شد.

پیش از این، M6 Plus 5G نیز در لیست گواهی Google Play دیده شده بود. در گزارش قبلی با شما به اشتراک گذاشتیم که شماره مدل پوکو M6 Plus 5G چیزی نیست جز ۲۴۰۶۶PC95I. اکنون، دستگاهی با همان شماره مدل در بنچمارک Geekbench ظاهر شده  که تأیید می‌کند در واقع همان مدل موردنظر است. تیم MySmartPrice این شماره مدل را در Geekbench کشف کرد و گزارش قبلی ما را تأیید کرد.

این گوشی قرار است با چیپست Snapdragon 4 Gen 2 AE معرفی شود. طبق نتایج Geekbench، این گوشی با ۶ گیگابایت رم همراه خواهد شد. ما پیشتر مشخصات دوربین دستگاه را نیز به اشتراک گذاشته بودیم. این گوشی دارای سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ S5KHM6 به عنوان دوربین اصلی و دوربین ثانویه ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض خواهد بود.

شیائومی پوکو M6 Plus 5G در نزدیکی

در دیگر خبرها تایید شده است که گوشی پوکو M6 4G بزودی در سطح جهانی عرضه می‌شود. پوکو طراحی، گزینه‌های رنگی و ویژگی‌های کلیدی گوشی هوشمند را فاش کرده است. این شرکت همچنین تاریخ عرضه این گوشی را اعلام کرده که به گوشی‌های Poco M6 5G، M6 Pro 5G و M6 Pro 4G خواهد پیوست. اخیراً یک نوع پوکو M6 Plus 5G در سایت صدور گواهی BIS مشاهده شده است.

در همین حال، قیمت اولیه پرنده در کنار رم و گزینه‌های ذخیره‌سازی M6 4G آینده نیز به طور رسمی تایید شده است. یک پست X توسط این شرکت تأیید می کند که پوکو M6 4G در ۱۱ ژوئن عرضه می شود. تصویر پیوست شده با پست نشان می‌دهد که این تلفن با قیمت ۱۲۹ دلار  برای نسخه ۶ گیگابایت رم+ ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در دسترس خواهد بود. مدل ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه بیش از  ۱۴۹ دلار قیمت دارد.

این مدل در سه گزینه رنگ مشکی، بنفش و نقره‌ای در وب سایت Poco Global فهرست شده است. M6 4G دارای صفحه نمایش ۶.۷۹ اینچی FHD+ (2460 در ۱۰۸۰ پیکسل) DotDisplay با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و گواهی سه گانه TÜV Rheinland است. تایید شده که این گوشی از یک پردازنده مدیاتک Helio G91 Ultra همراه با پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2، حداکثر ۸ گیگابایت رم LPDDR4X و تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی eMMC 5.1 بهره می‌برد. لیست آنلاین همچنین نشان می‌دهد که این گوشی با سیستم عامل Xiaomi HyperOS مبتنی بر اندروید ۱۴ عرضه خواهد شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا