اخبار

زمان عرضه گلکسی نوت ۱۰ فاش شد

شرکت سامسونگ در نظر دارد بزودی نسل جدید گوشی هوشمند پرچمدار سری گلکسی نوت را با نام گلکسی نوت ۱۰ معرفی کند. با رسیدن به نیمه های ماه جاری میلادی و همچنین نزدیک شدن به آگوست، اطلاعات بیشتری از پرچمدارد جدید سامسونگ توسط رسانه ها گزارش داده می شود. همانطور که می دانید بزرگ ترین تولیدکننده گوشی های هوشمند به صورت رسمی اعلام کرده است که در تاریخ ۷ آگوست ۲۰۱۹ مراسم رونمایی از گلکسی نوت ۱۰ را برگزار کرده و از مدل های مختلف آن پرده برداری می کند. اما اخیرا آژانس خبری Yonhap ادعا کرده است این شرکت کره ای، از تاریخ ۲۳ جولای سال جاری پروسه عرضه گوشی ها را آغاز کرده و این کار را نیز از کشور مبدا خودش یعنی کره جنوبی شروع خواهد کرد. همچنین یونهاپ اعتقاد دارد که پس از رونمایی شدن دستگاه در ۷ آگوست، به فاصله دو روز فرایند پیش فروش از سرویس های منتخب آغاز می شود.

شنیده های به گوش رسیده حکایت از آن دارد که سامسونگ برای هموطنان خود برنامه ای ویژه ای داشته و تصمیم دارد که تنها نسخه های مجهز شده به نسل پنجم ارتباطات را در این بازار عرضه کند، چرا که کره جنوبی یکی از پیشروهای صنعت ۵G بوده و دارای درصد بالای فروش گوشی های هوشمند مجهز به این فناوری است. از طرفی نسخه های ۵G از گلکسی نوت نیز از حافظه رم، فضای ذخیره سازی و ظرفیت باتری بالاتری نسبت به نسخه استاندارد محصول است. به هر ترتیب فارق از این موضوع کاربران بین المللی و علاقه مند به خریداری کردن نوت ۱۰، می توانند که به هر دو نسخه ۴G و ۵G دسترسی پیدا کنند.

علاوه بر این موضوع، روز گذشته قیمت نسخه های مختلف از گلکسی نوت ۱۰ زیر توانست که به اینترنت راه پیدا کند. البته این افشاگری تنها دامن گیر نسخه های استاندارد شده و هنوز از قیمت گذاری مربوط به مدل های با حافظ رم و فضای ذخیره سازی بیشتری اطلاعاتی در دسترس نیست. به استناد این گزارش ها می توان گفت که گلکسی نوت ۱۰ با صفحه نمایش ۶.۳ اینچی قیمتی برابر ۹۹۹ یورو داشته و کاربران برای خریداری کردن نوت ۱۰ پلاس با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی چیزی در حدود ۱۱۴۹ یورو به صورت حداقلی و در بازارهای اروپایی پرداخت کنند. البته که برخی از منابع با تکذیب این موضوع قیمت گذاری انجام شده برای نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس را به ترتیب ۱۰۲۰ دلار و ۱۱۹۰ دلار اعلام کرده اند.

به هر حال کمتر از سه هفته دیگر می توانیم که با گلکسی نوت ۱۰ روبرو شویم و تا امروز می دانیم که این دستگاه در مدل استاندارد دارای دوربین سه گانه اصلی و در نسخه پلاس دارای دوربین چهارگانه اصلی با چینش عمودی است. همچنین تمامی مدل های تولیدی از این خانواده به صورت یکسان از پردازنده های اسنپ دراگون ۸۵۵ یا اگزینوس ۹۸۲۵ استفاده خواهند کرد.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا