اخبار

زمان عرضه گوشی تاشوی Galaxy X سامسونگ

گوشی تاشوی Galaxy X یکی دیگر از شاهکارهای کمپانی سامسونگ است که پیش از این قرار بود اواخر سال ۲۰۱۷ معرفی شود. اما با هدف بهبود تجربه کاربری و ارتقای برخی از مشخصه های آن٬ رونمایی از این گوشی کاربردی به آینده موکول شد. پس از انتشار شایعاتی درباره پرچمداران ۲۰۱۸ سامسونگ یعنی Galaxy Note 9 که اکنون با اسم رمز کرون در حال توسعه است٬ طرفداران محصولات سامسونگ با انتشار اخباری مبنی بر معرفی و عرضه گوشی تاشوی Galaxy X شگفت‌زده شدند.


زمان عرضه گوشی تاشوی Galaxy X :

با بررسی تمام شایعات و احتمالات و اخبار منتشر شده در سایت‌های معتبر اکنون می‌دانیم که این گوشی حیرت‌انگیز در سال ۲۰۱۸ عرضه نخواهد شد. این مدل در سال آینده میلادی به صورت آزمایشی تولید می‌شود که این نشان از تردید سامسونگ در تولید این گوشی تاشو دارد. به دلیل آزمایشی بودن تولید و عرضه این گوشی تاشو٬ تعداد این گوشی بسیار محدود خواهد بود و تنها ۵۰۰ هزار واحد تا دو میلیون واحد از گوشی تاشوی Galaxy X آماده عرضه خواهد بود.احتمالا طراحی گوشی تاشوی سامسونگ تا ماه ژوئن (June) امسال نهایی شود.

مطالب مرتبط:

ضرورت نیاز به گوشی تاشوی Galaxy X :

با پیشرفت تکنولوژی و افزایش قابلیت‌های گوشی های هوشمند٬ هر روزه به تعداد کاربران این گوشی‌ها هم افزوده می‌شود. امروزه اکثر ما تمام کارهایمان را با گوشی‌های هوشمندی انجام می‌دهیم که قابلیت‌هایش تنها به تماس و فرستادن پیام‌های کوتاه ختم نمی‌شود. مشاهده فیلم و مدیاها٬ وبگردی‌ها و بررسی ایمیل‌ها و انجام کارهای اداری٬ عکاسی و ویرایش عکس‌ها همه و همه نیازمند یک گوشی با کیفیت با  صفحه نمایش بزرگتر هستند تا سهولت بیشتری را برای کاربر فراهم کنند.
سامسونگ همیشه حمایت خودش را از این قابلیت در گوشی‌های هوشمند نشان داده است و با عرضه اولین گلکسی نوت در سال ۲۰۱۱ ٬ ثابت کرد که یکی از پیشگامان طراحی و معرفی گوشی‌های هوشمند با صفحه نمایش بزرگ است. اکنون کارشناسان حوزه دیجیتال بر این باورند که سامسونگ می‌تواند ایده یک گوشی هوشمند که اندازه‌ای در حدود یک مینی تبلت داشته باشد و دارای سهولت کارایی به اندازه یک گوشی هوشمند باشد را به بهترین شکل ممکن محقق کند.

گوشی تاشوی Galaxy X

مشخصات ظاهری گوشی تاشوی Galaxy X :

نکته جالب درباره این گوشی تاشوی سامسونگ این است که این محصول به عنوان پرچمدار ۲۰۱۹ این شرکت از سری Galaxy S معرفی نخواهد شد هرچند که طراحی گوشی تاشوی Galaxy X به فبلت Galaxy Note سامسونگ شباهت دارد که دو صفحه‌نمایش برای آن درنظر گرفته شده است. با طراحی دو نمایشگر درون گوشی که می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید، در واقع گوشی با صفحه‌نمایش متغیر از ۵ اینچ به ۷ اینچی خواهید داشت که برای اهدافی مانند مشاهده فیلم و کارهایی نظیر ویرایش عکس بسیار مناسب خواهد بود. این گوشی تاشو از سه نمایشگر ۳٫۵ اینچی از نوع OLED بهره می‌گیرد٬ دو صفحه‌نمایش درون گوشی به کار گرفته شده است که برای دسترسی به آن، باید گوشی را به سمت بیرون تا کنید و یک صفحه‌نمایش هم در بیرون از گوشی جای گرفته است.


بیشتر بخوانید:

 
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا