اخبار

زمان معرفی رسمی LG G7 ThinQ مشخص شد

شرکت ال جی زمان معرفی رسمی LG G7 ThinQ را اعلام کرد. این گوشی که پرچم دار جدید هوشمند این شرکت است قابلیت های زیادی در حد پرچم داران بزرگ دارد.
ال جی تایید کرد که گوشی LG G7 ThinQ در روز ۱۳ اردیبهشت ماه در نیویورک رونمایی خواهد شد. پسوند “ThinQ” که برای نخستین بار در گوشی V30S ThinQ مورد استفاده قرار گرفت، به تکنولوژی هوش مصنوعی برای تجربیات سرگرم کننده بیشتر اشاره دارد.
در گوشی ال جی V30 ThinQ می توانستیم مشخصات هوشمند شده گوشی را در بخش دستیار صوتی و بخش دوربین ببینیم. این گوشی در نمایشگاه MWC 2018 در بارسلونا معرفی شد. در همین حال گوشی LG G7 ThinQ در مقایسه با نسل گذشته خود با عملکرد بهتر سخت افزاری همراه خواهد بود. قابلیت‌های هوش مصنوعی آن نیز به مراتب نسبت به سایر دستگاه‌ها یک سر و گردن پیشرفته‌تر است.
LG G7 ThinQLG G7 ThinQ قرار است که در دو شهر سئول در کره و نیویورک در امریکا رونمایی شود. از طرفی اختلاف زمانی زیادی بین این دو شهر است پس باید انتظار داشته باشیم که در امریکا یک روز زودتر این معرفی انجام شود. از مهم‌ترین مشخصات این گوشی می‌توان به تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ در زیر قاب آن، دوربین دوگانه پشتی پیشرفته‌تر از نسل پیش و نمایشگر تمام صفحه به سبک ناچ اشاره کرد.
 


بیشتر بخوانید:

تعویق به‌روزرسانی ال‌جی V۳۰ به اندروید ۸

رکوردشکنی ال‌جی در فروش

رندر جدید ال جی جی ۷ ThinQ نشان از وجود هوش مصنوعی در آن می دهند

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا