اخبار

زمان معرفی رسمی OnePlus 6

OnePlus 6 که جدیدترین پرچم‌دار شرکت OnePlus است٬ یکی از گوشی‌هایی است که طرفداران بسیاری در انتظار رونمایی و معرفی رسمی آن هستند. بنابر انتشار پوستری درباره زمان معرفی این گوشی٬ شاهد معرفی OnePlus 6 در اوایل ماه آینده میلادی و احتمالا ۵ می ۲۰۱۸ ( ۱۵ اردیبهشت ) خواهیم بود.
پوستری که خبر از معرفی رسمی OnePlus 6 می‌دهد توسط یک فروشگاه چینی منتشر شده که به احتمال خیلی زیاد٬ عرضه این پرچمدار OnePlus از این فروشگاه آغاز خواهد شد. به همین دلیل احتمال معرفی رسمی OnePlus 6 زودتر از این تاریخ هم وجود دارد البته بنابر اطلاعات به دست آمده OnePlus 6 به صورت رسمی در ساعت ۲ بعد از ظهر به وقت چین معرفی خواهد شد.

OnePlus 6
نگاهی کلی به مشخصات و قیمت OnePlus 6 :

در گذشته شایعاتی مبنی بر طراحی OnePlus 6 با بریدگی در بالای نمایشگر و یا همان Notch به گوش می‌رسید که شرکت OnePlus با تأیید این خبر اعلام کرد که با دریافت بروزرسانی رسمی برای این گوشی٬ کاربر می‌تواند از ویژگی مخفی کردن بریدگی بالای نمایشگر استفاده کند. البته مدیر کمپانی وان‌پلاس به کاربران اطمینان داده است که برنامه‌های اندرویدی بدون مشکل روی گوشی OnePlus 6 اجرا خواهند شد زیرا عملکرد آن‌ها با وجود بریدگی بالای نمایشگر٬ توسط کارشناسان این شرکت مورد بررسی قرار گرفته است. با وجود Notch در طراحی این گوشی باز هم OnePlus 6 بالاترین نسبت صفحه‌نمایش به بدنه را در میان گوشی‌های OnePlus دارد.

مطالب مرتبط:

OnePlus 6 که با شماره مدل َA6003 در حال توسعه است به احتمال بسیار زیاد از آخرین نسخه از سیستم‌ عامل اندروید یعنی ارویو ۸٫۱ بهره می‌برد. البته احتمال عرضه این گوشی زیبای چینی در سه نسخه وجود دارد که با توجه به مشخصات آن ها در سه رنج قیمت ارائه خواهند شد:

  • مدل پایه OnePlus 6 با شش گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه به قیمت ۳۲۹۹ یوآن (۵۲۳ دلار)
  • مدل ۱۲۸ گیگابایت حافظه به قیمت ۳۷۹۹ یوآن (۶۰۲ دلار)
  • قدرت‌مندترین نسخه با هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه به قیمت  ۴۳۹۹ یوآن (۶۷۹ دلار)

این مدل ها در چین قیمت گذاری شده‌اند.
لازم به ذکر است که OnePlus از تراشه اسنپ دراگون ۸۴۵ کوالکام روی گوشی جدیدش بهره خواهد برد٬ تراشه اسنپ دراگون ۸۴۵ کوالکام از هشت هسته پردازشی استفاده می‌کند. این پردازنده در گوشی‌های پرچمدار ۲۰۱۸ مانند Mi Mix 2S شیائومی نیز به‌کار گرفته شده است.همچنین امکاناتی مانند تغییر فوکوس دوربین در هنگام عکاسی، برای OnePlus 6 در نظر گرفته شده است.


بیشتر بخوانید:

 
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا