اخبار تکنولوژی

ساعت آنر Choice Watch از راه رسید

در رویداد معرفی گوشی Honor X9b در هند، HTech همچنین از یک ساعت هوشمند و یک هدفون بی‌سیم رونمایی کرد. هر دو این لوازم جانبی از برندهای اکوسیستم آنر Honor Choice هستند.

در هند، ساعت هوشمند به سادگی آنر Choice Watch نامیده می‌شود. اما در بازارهای دیگر، به طور رسمی توسط آنر Choice Haylou Watch عرضه می‌شود. برای افرادی که مطلع نیستند، هایلو یک بازیکن شناخته شده در بازار پوشیدنی است.

یکی از محصولات آن حتی با نام وان پلاس Nord Watch به فروش می‌رسد. به هر حال، بیایید بررسی کنیم که این ساعت Haylou برای Honor چه چیزی را به همراه جزئیات قیمت و در دسترس بودن آن برای هند ارائه می‌دهد.

ساعت آنر Choice Watch دارای صفحه مربعی است. طراحی آن از اپل واچ الهام گرفته شد. این گجت پوشیدنی دارای صفحه نمایش ۱.۹۵ اینچی با شیشه منحنی ۲.۵ بعدی است. صفحه نمایش AMOLED وضوح ۵۰۲ در ۴۱۰ پیکسل، تراکم ۳۳۲PPI، نرخ تجدید ۶۰ هرتز و سطح روشنایی حداکثر ۵۵۰ نیت را ارائه می‌دهد.

ساعت آنر Choice Watch از راه رسید

ساعت را می‌توان از طریق ورودی‌های لمسی و همچنین تاج دیجیتالی کار کرد. این بسیار قابل تنظیم است زیرا کاربران می‌توانند بین چندین واچ فیس و بند ۲۳-۲۰ میلیمتر جابجا شوند. این گجت از ۱۲۰ حالت تمرینی پشتیبانی می‌کند. به لطف GNSS داخلی، کاربران می‌توانند انتظار اطلاعات دقیق‌تری از موقعیت مکانی داشته باشند.

این دستگاه دارای تمام عملکردهای منظم سلامتی است، مانند نظارت بر ضربان قلب، ردیابی خواب، نظارت بر سطح اکسیژن خون و موارد دیگر. همچنین با ابزارهایی مانند ماشین حساب، قطب نما، یادداشت صوتی و موارد دیگر ارائه می‌شود. همچنین از تماس بلوتوث پشتیبانی می‌شود، که اتفاقاً مورد توجه‌ترین ویژگی در میان مصرف‌کنندگان است. در نهایت، این ساعت هوشمند با شارژ کامل به مدت ۱۲ روز دوام می‌آورد.

ساعت جدید در هند ۶۴۹۹ روپیه (۸۰ دلار) قیمت دارد. اما برای مدتی محدود، با قیمت اولیه ۵۹۹۹ روپیه (۷۰ دلار) به فروش می‌رسد. این محصول را می‌توان در دو رنگ مشکی یا سفید از آمازون خریداری کرد. آنر همیشه سعی داشته محصولات متنوعی ارائه دهد و این گجت پوشیدنی در نوع خود قابل توجه است.

برند چینی همیشه سعی داشته محصولات باکیفیتی را در اختیار مخاطب ارائه دهد. پیش بینی شده بزودی شاهد معرفی دستگاه‌های بیشتری باشیم.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا