اخبار

ساعت هوشمند Fossil Q Founder معرفی شد

fossil q founder

 
 
کمپانی Fossil از جمله تولید کنندگان شناخته شده ساعت های مچی به شمار می رود. این کمپانی محصول جدیدی را با نام Fossil Q Founder معرفی نموده که از سیستم عامل Android Wear بهره برده و با همکاری کمپانی Intel تولید شده است.
این ساعت که ابتدا در ماه آگوست توضیحاتی در مورد آن منتشر شد از شاسی استیل و صفحه نمایش دایره ای شکل بهره می برد. کمپانی فسیل جهت جلب رضایت کاربران WatchFace های مختلفی را طراحی نموده و همچنین امکان طراحی نمونه هایی جدید را برای کاربران فراهم آورده است.
ثبت فعالیت های ورزشی کاربر اعم از راه رفتن، دویدن و…، سیستم عامل Android Wear با پشتیبانی از اندروید ۴٫۴ به بالا و iOS 8.2 به بالا بر روی آیفون های ۵ و جدیدتر و همچنین امکان شارژ با داک شارژ بی سیم که به همراه ساعت عرضه خواهد شد از جمله امکانات و داشته های این محصول به شمار می روند.
 
در مورد نوع و رزولوشن صفحه نمایش و همچنین مقاومت در برابر آب و گرد و غبار این محصول توضیحات دقیقی هنوز منتشر نشده است. گفته شده است که Q Founder با قیمت ۲۷۵ دلار عرضه خواهد شد و نسخه های اولیه دارای بند فلزی خواهند بود، در آینده بند چرمی نیز برای این دیوایس وارد بازار می شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا