اخبار

سامانه پشتیبانی آنلاین مشترکان ایرانسل راه اندازی شد

با توسعه سامانه گفت‌وگوی آنلاین مشترکان ایرانسل، امکان دسترسی به پشتیبانی آنلاین در تمامی صفحات وب‌سایت این اپراتور برای مشترکان فراهم شد.

 

irancell-chat

 
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای ایران، در راستای تحقق تجربه زندگی دیجیتال برای مشترکان خود و با هدف توسعه و بهبود فرایند پشتیبانی مشترکان اقدام به توسعه سامانه گفت‌وگوی آنلاین (Chat) در وب‌سایت خود نموده است.
با استفاده از این قابلیت، مشترکان ایرانسل و بازدیدکنندگان از تمامی صفحات وب‌سایت این اپراتور می‌توانند با کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل در ۲۴ ساعت شبانه‌روز و هفت روز هفته به صورت آنلاین گفت‌وگو کنند و با طرح پرسش‌ها، مشکلات و درخواست‌های خود، پاسخ مربوطه را در همان زمان دریافت کنند.
بر این اساس، علاوه بر امکان دسترسی به صفحه گفت‌وگوی آنلاین از طریق لینک موجود در پایین صفحه وب‌سایت، در صورتی که بازدیدکننده‌ای حداقل ۲ دقیقه در وب‌سایت ایرانسل حضور داشته باشد، پنجره پشتیبانی آنلاین به صورت خودکار ظاهر خواهد شد تا وی بتواند به سرعت با کارشناس مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل گفت‌وگو کند.
ایرانسل پیش از این نیز با هدف برقراری ارتباط موثر با مشترکان خود، نسبت به راه‌اندازی نخستین مرکز ارتباط با مشتریان شبانه‌روزی یک اپراتور تلفن همراه در ایران، نخستین سامانه کنترل حساب اینترنتی مشترکان تلفن همراه (e-care)، نخستین نرم‌افزار کاربردی کنترل یکپارچه حساب کاربری (ایرانسل من) و نخستین سامانه‌های پشتیبانی مشترکان در شبکه‌های اجتماعی اقدام کرده بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا