اخبار

سامسونگ از قیمت و زمان عرضه دوربین Gear 360 خبر داد

پیش از این ظاهر متفاوت، جالب و نامتعارف دوربین گیر ۳۶۰ (Gear 360) را در ماه‌های گذشته مشاهده کرده بودیم. اما امروز سامسونگ در مراسم Unpacked واقع در نیویورک که با معرفی رسمی جدیدترین پرچمدار کره‌ای‌ها، گلکسی نوت ۷ (Galaxy Note 7) همراه بود، به تعیین قیمت و زمان عرضه دوربین Gear 360 پرداخت.
سامسونگ عقیده دارد که تعداد زیادی گیر ۳۶۰ در ایالات متحده امریکا و سایر نقاط دنیا به فروش خواهد رسید و همزمان با عرضه رسمی گلکسی نوت ۷ در تاریخ ۱۹ آگوست مصادف با ۲۹ مرداد با قیمت ۳۴۹ دلار پشت ویترین فروشگاه‌ها قرار خواهد گرفت.
گیر ۳۶۰ یک دستگاه کروی شکل سفید رنگ است که یک دوربین در جلو و یک دوربین در پشت آن تعبیه شده. هر یک از این دوربین‌ها دارای قابلیت ضبط فیلم یا ثبت عکس به صورت ۱۸۰ درجه‌ای هستند که با تلفیق اطلاعات ثبت شده توسط دو دوربین، شاهد فیلم و عکس ۳۶۰ درجه یکپارچه‌ای خواهیم بود.
مشخصات و زمان عرضه دوربین Gear 360
دو سنسور ۱۵ مگاپیکسلی CMOS
دو لنز «چشم ماهی» (Fisheye) با فاصله کانونی f/2.0
فیلم‌برداری با کیفیت ۳۸۴۰×۱۹۲۰ پیکسل و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه
تصاویر ۳۰ مگاپیکسلی با استفاده از حالت Dual Lens Mode (استفاده همزمان از هردو دوربین)
حالات تصویربرداری تکی و دوگانه
مودم Wi-Fi درونی، بلوتوث و NFC
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی microSD تا ۱۲۸ گیگابایت
سازگار با ویژگی Google Street View
عرضه رسمی در تاریخ ۱۹ آگوست (۲۹ مرداد)
یکی از اهداف سامسونگ برای ساخت و طراحی دوربین گیر ۳۶۰، تولید محتوای واقعیت مجازی است. استفاده از یک پرچمدار، هدست واقعیت مجازی Gear VR و دوربین گیر ۳۶۰ با برند سامسونگ سبب ایجاد یکپارچگی و هماهنگی بی بدیلی در مشاهده تصاویر ثبت شده خواهد شد. گرچه تنها کاربرد گیر ۳۶۰ مربوط به محتوای واقعیت مجازی نبوده و می‌تواند با دوربین‌های اکشن نظیر GoPro (گو پرو) نیز به خوبی به رقابت بپردازد.
 

زمان عرضه دوربین Gear 360

زمان عرضه دوربین Gear 360

زمان عرضه دوربین Gear 360

 
منبعPhoneArena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا