اخبار

سامسونگ به زودی دو گوشی جدید معرفی می کند

در اوایل سال جاری، سامسونگ Galaxy C5 و Galaxy C7 را عرضه کرد. هر دو گوشی مجهز به صفحه نمایش فول اچ دی بودند. C5 با صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی عرضه شد و C7 با صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی، که به نوعی یک فبلت تلقی می شد.
تنها پس از چهار ماه از انتشار رسمی این دو گوشی، سامسونگ اعلام کرد که در حال کار بر روی نسخه پرو هر دو مدل می باشد. C5 و C7 به طور انحصاری در چین عرضه شده اند و هنوز راهی به دیگر بازارهای موجود در جهان پیدا نکرده اند. با توجه به دانستن این حرف، بعید به نظر می رسد که C5 Pro یا C7 Pro هم در بازارهای دیگری عرضه شوند. هنوز اطلاعاتی در مورد مشخصات این دو گوشی منتشر نشده است، اما اگر این گوشی ها هم مانند مدل های پیشین “Pro” سامسونگ نسبت به مدل های اصلی گوشی باشند، مشخصات گوشی تغییرات چندانی نخواهند داشت.
برای این که یادآوری کرده باشیم، هر دو گوشی C5 و C7 از قطعات سخت افزار داخلی خوبی برخوردار بودند. C5 به پردازنده کوالکام اسنپ دراگون ۶۱۷ SoC با ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی قابل ارتقا مجهز شده بود. در عین حال، C7 شامل یک پردازنده کوالکام اسنپ دراگون ۶۲۶ SoC با ۴ گیگابایت رم، و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی قابل ارتقا ساخته شده بود. هر دو گوشی شامل اسکنر اثر انگشت می باشند. C5 دارای باتری ۲۶۰۰ میلی آمپر ساعتی و C7 دارای باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی هستند و هر دو از ویژگی شارژ سریع پشتیبانی می کنند.

هم چنین اطلاعات زیادی در مورد زمان انتشار نسخه های پرو وجود ندارد. با این حال پیش بینی می کنیم که این دو گوشی با گوشی Galaxy C9 که دارای صفحه نمایش ۶ اینچی است، در Zauba رونمایی شوند. از آن جا که گوشی های سری C اخیرا آزمون های FCC را پشت سر گذاشته اند، امیدواریم که علاوه بر بازار چین وارد بازار آمریکا هم شوند.
از آن جا که C7 با ظرفیت ۳۲ گیگابایتی، به قیمت ۴۰۰ دلار به فروش رسید، آیا تمایل به خرید چنین دستگاهی با کمی تفاوت و مسلما قیمت بیشتر هستید؟ امیدواریم هر چه زودتر اطلاعات سخت افزاری این دو مدل منتشر شود و سامسونگ هم به فکر فروش آن در بازارهایی بزرگ تر و بیشتر باشد.
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا