اخبار

سامسونگ نسخه‌ی به‌روزشده‌ی گلکسی A8 را در ژاپن رونمایی کرد

سامسونگ نسخه‌ی جدید و به‌روز گلکسی A8 را امروز در کشور ژاپن رونمایی کرد. این نسخه‌، نسخه‌ی ۲۰۱۶ گلکسی A8 نیست بلکه یک‌ نسخه‌ی به‌روز از گلکسی A8 بوده که منحصرا در ژاپن عرضه خواهد شد. البته این بدان معنا نیست که گلکسی A8 که در ژاپن معرفی شده دچار تغییرات خاصی نبوده چرا که چیپست ۶۴ بیتی Exynos 5433 جایگزین چیپست اسنپ‌دراگون ۶۱۵ شده است.
 
samsung-galaxy-a8-ds-1
 
نسخه‌ی جدید این گوشی دارای رم ۲ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی است. پشتیبانی از کارت حافظه‌ی جانبی تا ۱۲۸ گیگابایت و دو سنسور ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی به ترتیب برای دوربین اصلی و جلوی گوشی از دیگر مشخصات گلکسی A8 سامسونگ است. سامسونگ برای این گوشی باتری ۳۰۵۰ میلی‌آمپری را در نظر گرفته و اندروید ۵٫۰٫۱ نیز به صورت پیش‌فرض بر روی آن نصب شده است. این گوشی دارای حسگر اثر انگشت بوده و تنها ۶ میلی‌متری ضخامت دارد.
نسخه‌ی به‌روز شده‌ی گلکسی A8 سامسونگ در سه رنگ سفید، مشکی و طلایی در روزهای آینده در ژاپن عرضه خواهد شد. سامسونگ هنوز اطلاعات بیشتری را از این گوشی و قیمت آن منتشر نکرده است.
هنوز بسیاری از کاربران منتظرند تا سامسونگ از نسخه‌ی ۲۰۱۶ گلکسی A8 به طور رسمی رونمایی کند. همان‌طور که مطلع هستید نسخه‌ی ۲۰۱۶ سه گوشی گلکسی A5,A3 و A7 چند روز پیش به طور رسمی معرفی شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا