اخبار

سامسونگ نوت ۷ در امریکا متوقف میشود

نوت ۷

جمع آوری ۲۸۵۰۰۰ گوشی نوت ۷ سامسونگ

برای این که تمامی گوشی های سامسونگ نوت ۷ از مشتریان جمع آوری شود شرکت یک قطع ارتباط رسمی و یا از کار اندازی رسمی برای.گوشی های نوت ۷ خود در نظر گرفته است که این برنامه در اواسط هفته آینده در استرالیا صورت می گیرد.بنابر این در کانادا تمامی دستگاه های این گوشی از خدمات داده شبکه های همراه قطع شده اند .این به آن معنی است که با این گوشی دیگر نه می توان تماس گرفت و ن وای فای و نه بلوتوسی وجود خواهد داشت.
در پیامی که توسط یک شرکت ارتباط داده امریکایی ارسال شده به نظر می رسد که سامسونگ می خواهد حتی یک نفر هم دیگر از این گوشی استفاده نکند.
در این پیام نوشته شده سامسونگ تمامی ارتباطات و اتصالات با این گوشی را به طور.کلی قطع می.کند تا کسی نتواند از آن ها استفاده کند
هیچ چیز به طور رسمی.هنوز اعلام نشده است.بنابراین به نظر می رسد همین روز ها باید منتظر خبر رسمی آن باشیم.
این اولین باری نیست که سامسونگ قصد کرده مشتریان را با پس گرفتن گوشی های سامسونگ نوت ۷ راضی نگه دارد.سامسونگ همچنین یک آپدیت برای گوشی های موبایل موجود در امریکا ارسال کرده که شارژ باتری سامسونگ نوت ۷ را تا بیش از ۶۰% امکان پذیر نمیکند.
 
سامسونگ اطمینان دارد که این حرکات برای جمع اوری گوشی های نوت ۷ کافی باشد و کاربران این گوشی ها را باز پس اورند.این اخرین تلاش سامسونگ برای باز پس گرفتن ۲۸۵هزار گوشی نوت ۷ فروخته شده به کاربران است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا