اخبار

سامسونگ کار توسعه فریمور گلکسی اس ۸ را آغاز کرده است !

هرچند چندی پیش اطلاعاتی توسط منابع نزدیک به سامسونگ درز کرد که نشان می‌دادند لااقل تا اسفندماه خبری از پرچم‌دار جدید این شرکت نخواهد بود، با این حال به نظر می‌رسد که سامسونگ از هم‌اکنون کار توسعه فریمور گلکسی اس ۸ را آغاز کرده است.
پرواضح است که سامسونگ تمام توان خود را در ساخت و تجهیز گلکسی اس ۸ به عنوان یک محصول بی‌نقص و باکیفیت به کار خواهد گرفت تا لااقل شاید بتواند خاطره تلخ انفجار باتری‌های سری گلکسی نوت ۷ را از خاطر هواداران این برند حذف کند.
در همین راستا هرچند چندی پیش تصویر دعوت‌نامه مراسم آن‌پک ۲۰۱۷ به بیرون درز کرد که در آن شواهدی مبنی بر احتمال معرفی پرچم‌دار بعدی سامسونگ در اسفندماه یافت می‌شد، با این حال منابع نزدیک به شرکت کره‌ای ساعاتی پیش فاش کردند که سامسونگ از هم‌اکنون کار توسعه و تست فریمور گلکسی اس ۸ را در وسعت محدودی برای کشورهای ایالات متحده، بریتانیا، چین، فرانسه، آلمان، ایتالیا، کره و لهستان را آغاز کرده است.
تا به این لحظه تصاویری از نسخه اولیه و یا رندر شده گلکسی اس ۸ منتشر نشده است، اما بر اساس اطلاعات از پیش درز کرده، می‌توان پیش‌بینی کرد که سامسونگ در بدنه پرچم‌دار بعدی خود، همچنان از شیشه و فلز استفاده کند. در سوی دیگر بدیهی است که سامسونگ در این محصول نیز از پنل‌های Super AMOLED استفاده نماید، زیرا اغلب پرچم‌داران چند سال اخیر این شرکت هم از نمایشگرهایی با همین فناوری بهره برده‌اند.
برخی معتقدند که این محصول به اسنپدراگون ۸۳۰ مجهز گردیده که صرفا در بازار ایالات متحده عرضه می‌شود. در سوی دیگر نسخه جهانی اس ۸ هم به تراشه بالا‌رده‌ی بعدی شرکت کره‌ای یعنی اگزینوس ۸۸۹۳ تجهیز می‌گردد. هرچند برای رونمایی از گوشی گلکسی اس ۸ زمان بسیاری مانده و احتمالا باید تا اسفندماه صبر کرد؛ اما شایعاتی از چین به گوش‌مان می‌رسد که گویا قرار است در پشت پرچم‌دار بعدی سامسونگ از یک ماژول دوگانه‌ی دوربین استفاده شود.
طبق شایعات، این قطعات توسط یکی از زیرمجموعه‌های سامسونگ به نام (Semco) ساخته خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های احتمالی این محصول می‌توان به بهره‌مندی از سنسور تشخیص عنبیه چشم، قدرت گرفتن از اندروید ۷ نوقا و رابط کاربری UX اشاره کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا