اخبار

ساندبار سری ۵ سامسونگ، کیفیتی ایده آل همراه با تجربه کالایی لوکس!

samsung-soundbar

ساندبار سری ۵ سامسونگ، کیفیتی ایدهآل همراه با تجربه کالایی لوکس!

در میان ساندبارهای مختلفی که سامسونگ در سال جدید میلادی به بازار ایران معرفی کرده، ساندبار سری ۵ (HW-H560) با ۳۲۰ وات قدرت خروجی، کیفیت صدای مطلوب و بدنه فلزی به همراه طراحی زیبا، محصولی فراتر از یک ساندبار رده میانی، به شمار می‌آید.
یکی از شاخصه‌های اصلی این محصول، توانایی پخش صدای تلویزیون به صورت بی‌سیم و از طریق بلوتوث است. به کمک این ویژگی و با توجه به محدودیت قدرت و کیفیت صدای تلویزیون در مقایسه با دیگر محصولات صوتی، ساندبار گزینه‌ای ایده‌آل برای پخش صدای تلویزیون با کیفیتی بالاتر و در عین حال بدون تجمع سیم اضافی در اطراف آن خواهد بود.
تکنولوژی به کاررفته در این محصول، صدایی فراگیر (Surround) را به صورت نرم‌افزاری تولید می‌کند تا عدم امکان چینش بلندگو در نقاط مختلف فضای مورداستفاده (همانند سینمای خانگی)، مانعی برای کیفیت مطلوب صدا در این محصول نباشد.
با توجه به فضای محدود آپارتمان‌های امروزی، بدون شک ساندبار، مناسب‌ترین گزینه برای بهره بردن از صدایی فراگیر، واضح و قدرتمند است. قابلیت نصب محصول روی دیوار و همچنین طراحی خطی بلندگو به همراه ساب ووفر، گواهی بر این ادعاست که ساندبار افق جدیدی را در عرصه محصولات صوتی به نمایش درآورده است. این محصول نه تنها برای آپارتمان‌های کوچک، بلکه برای اتاق شخصی افراد نیز بسیار مناسب بوده و با قابلیت پخش صدا به صورت بی‌سیم و از طریق بلوتوث، پاسخگوی روند جدید تکنولوژی پخش صدا خواهد بود./
 
پایان خبر

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا